AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #1 Del Skrevet 16 timer siden Hadde sex med ei veninne for en stund siden og etterpå klarer jeg ikke å tenke på noe annet. Jeg er godt gift, men greier ikke å la være å tenke på det. Når vi er sammen har jeg bare lyst til å være alene med henne. Drømmer om gjentakelse, men tørr ikke spørre. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: ec0e6...eb7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #2 Del Skrevet 16 timer siden Enten skille deg eller kutte ut din veninne! Du er utro Anonymkode: c223b...2c2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #3 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hadde sex med ei veninne for en stund siden og etterpå klarer jeg ikke å tenke på noe annet. Jeg er godt gift, men greier ikke å la være å tenke på det. Når vi er sammen har jeg bare lyst til å være alene med henne. Drømmer om gjentakelse, men tørr ikke spørre. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: ec0e6...eb7 Hvordan skjedde dette? Drev dere å flørta i lang tid først eller bare plutselig skjedde det i fylla etc? Anonymkode: 38470...dd4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #4 Del Skrevet 16 timer siden Venninnesex er veldig deilig 😍 skjedde meg en gang for 15 år siden i fylla, tenker fremdeles på det 😍 Anonymkode: 9fb2a...3a6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #5 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Venninnesex er veldig deilig 😍 skjedde meg en gang for 15 år siden i fylla, tenker fremdeles på det 😍 Anonymkode: 9fb2a...3a6 Dette var veldig lite sjarmerende 😳 Anonymkode: 3b1d7...193 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Terry2 Skrevet 15 timer siden #6 Del Skrevet 15 timer siden Trolig runketråd startet av mann. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #7 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Dette var veldig lite sjarmerende 😳 Anonymkode: 3b1d7...193 Javel? Er jo ikke sånn at jeg tenker på det konstant da, men kan tenke på det innimellom i riktig setting ja. Tenker du aldri på tidligere erfaringer som var ekstra bra? Anonymkode: 9fb2a...3a6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #8 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Javel? Er jo ikke sånn at jeg tenker på det konstant da, men kan tenke på det innimellom i riktig setting ja. Tenker du aldri på tidligere erfaringer som var ekstra bra? Anonymkode: 9fb2a...3a6 Nei. Jeg slipper det og lar det fare. Så lenge det ikke er av varighet så var det ikke meningen, og da betyr det fint lite. Gidder ikke å bruke energi på å dvele ved det. Anonymkode: 3b1d7...193 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #9 Del Skrevet 15 timer siden Hva du skal gjøre? Du skal være ærlig med din mann at du er bifil, at du har vært utro og ønsker å fortsette å ha sex med den andre, og så høre om det er greit for din mann. Så får han ta et informert valg om hvordan han ønsker å leve sitt liv videre. Noen menn synes det er greit at kona har sex med andre kvinner, mens andre ser på det som like mye utroskap som om kona hadde hatt sex med en mann. Din mann har rett til å ta et informert valg om hvordan han skal leve sitt liv, på samme måten som du nå har tatt et valg om å være utro. Anonymkode: 93786...f73 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #10 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hvordan skjedde dette? Drev dere å flørta i lang tid først eller bare plutselig skjedde det i fylla etc? Anonymkode: 38470...dd4 Vi var på hytta hennes, bare hun og meg. Åpnet ei flaske vin, så ja, alkohol var med i bildet men ikke fulle - kanskje drukket 1/2 glass hver. Veninna mi satte seg ved siden av meg i sofaen og kyssa meg. Slik begynte det. Anonymkode: ec0e6...eb7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #11 Del Skrevet 8 timer siden Hvis det var hun som initierte, er det vel ikke farlig å spørre om å gjenta det? Anonymkode: e69cd...6ab 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 8 timer siden #12 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hadde sex med ei veninne for en stund siden og etterpå klarer jeg ikke å tenke på noe annet. Jeg er godt gift, men greier ikke å la være å tenke på det. Når vi er sammen har jeg bare lyst til å være alene med henne. Drømmer om gjentakelse, men tørr ikke spørre. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: ec0e6...eb7 Så fin opplevelse dere hadde sammen! Har du hatt andre seksuelle opplevelser eller fantasier med kvinner, eller har dette bært helt unikt og overraskende? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
911 Skrevet 3 timer siden #13 Del Skrevet 3 timer siden Ikke for å kritisere deg, men du har vært utro. Om din mann/kjæreste godtar dette vet bare han. Jeg anbefaler at du tar en prat med han om dette så får han ta et valg om han vil fortsette forholdet med deg. Noen menn tenner på at samboer/ektefelle har sex med en annen kvinne, mens andre mener dette er utroskap uansett hvilket kjønn du har sex med. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #14 Del Skrevet 2 timer siden Snok1 skrev (5 timer siden): Så fin opplevelse dere hadde sammen! Har du hatt andre seksuelle opplevelser eller fantasier med kvinner, eller har dette bært helt unikt og overraskende? Ja, det var veldig fint. Aldri vært sammen eller fantasert om en kvinne tidligere, men jeg har lyst til å gjøre det igjen. Anonymkode: ec0e6...eb7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #15 Del Skrevet 2 timer siden Jeg hadde sex med min venn i vinter. VI var også på hyttetur/jakttur alene. Etter en lang dag jakt etter Lagopus så ble det et par øl mens vi varmet opp badstuen.. Det hele endte opp med en seanse i badstuen og i dusjen som varte i 30 minutter. Vet heller ikke hva jeg skal si, tenke eller gjøre neste gang vi treffes. Anonymkode: 8a48f...3f0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #16 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (13 timer siden): Dette var veldig lite sjarmerende 😳 Anonymkode: 3b1d7...193 Må det være sjarmerende? Anonymkode: 3b31b...a31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 1 time siden #17 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, det var veldig fint. Aldri vært sammen eller fantasert om en kvinne tidligere, men jeg har lyst til å gjøre det igjen. Anonymkode: ec0e6...eb7 Det forstår jeg godt! Kan du snakle med din mann om dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå