AnonymBruker Skrevet 1. mai #1 Del Skrevet 1. mai Hei kloke, fine KG! Jeg fant ut at jeg er gravid, har tatt flere tester som alle har vært klart positiv. Samtidig har jeg blødd litt av og på, litt rødt, men mest brunt blod den siste måneden. Jeg er ca i uke 6. Er det noen som kan fortelle meg om dette er vanlig? Kan man både være gravid og blø? Er dette et dårlig tegn?Jeg har ingen smerter sånn ellers. Har selvfølgelig bestilt time hos gynekolog, men jeg fikk ikke time før om én måned🥲 Anonymkode: 3c719...e37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snurk Skrevet 1. mai #2 Del Skrevet 1. mai Blødninger i svangerskap bør undersøkes av lege. Du behøver ikke bestille time hos gynekolog, du bestiller bare time hos fastlegen din. Det er også her du kommer til å ha svangerskapsoppfølgning. Å blø i svangerskapet er det mange som opplever og det trenger ikke nødvendigvis være noe galt, men alltid fint å finne ut hvor blødningen kommer fra. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniff76 Skrevet 1. mai #3 Del Skrevet 1. mai Jeg har opplevd det i mine svangerskap, og min erfaring er at småblødninger til og fra gikk bra, men den gangen det tok seg opp og ble mer mensenmengde, mistet jeg. Lykke til! 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai #4 Del Skrevet 1. mai Hei! Blødning i graviditeten er normalt, men er umulig å vite hva som er årsaken. Jeg har vert gravid 2 ganger, har hatt blødninger begge gangene. Første gangen endte i spontanabort, da hadde jeg brun utflod over noen uker før det gikk over til frisk blødning. I andre graviditeten hadde jeg kun sporblødninger ved anstrengelse, som gikk helt fint og påvirket ikke graviditeten negativt. Du kan eventuelt bestille legetime for å sjekke HCG stigning?❤️ Anonymkode: bd4ca...8aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai #5 Del Skrevet 1. mai De gangene jeg blødde så mistet jeg. De gangene det gikk bra var det ikke en eneste dråpe blod. Men venninnen min blødde mye, og det gikk bra. Anonymkode: 3480e...243 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai #6 Del Skrevet 1. mai En måned er lenge å vente synes jeg når man blør. Fastlegen har vel ikke innvendig ultralyd, men du kan muligens gå til privat gynekolog hvis du har råd? Da får du time kjapt. Anonymkode: c2e2b...0aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai #7 Del Skrevet 1. mai Jeg bødde av og på i tre uker da jeg var gravid med sistemann. Han er tre år nå. Så svaret er ja, du kan blø når du er gravid uten å miste men blødning sammen med smerter så er det stor sjans for at det er en SA Anonymkode: 75df0...e83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai #8 Del Skrevet 2. mai Jeg har blødd av og på i hele første trimester i to svangerskap, og det har gått bra i begge:) blødde nesten som mensen til tider. Men dro alltid og sjekket om det sto bra til når jeg blødde. Anonymkode: 57cb7...911 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå