AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:12 #1 Del Skrevet torsdag kl 19:12 er det noen som har gode forslag på noe som hjelper mot kvalme? Anonymkode: 008f4...d80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:06 #2 Del Skrevet torsdag kl 20:06 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): er det noen som har gode forslag på noe som hjelper mot kvalme? Anonymkode: 008f4...d80 For meg hjalp det å småspise. Spisingen holdt kvalmen i sjakk. Men nå var jeg aldri så kvalm at jeg kastet opp 😊 Anonymkode: 0366a...d45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:12 #3 Del Skrevet torsdag kl 20:12 Å bli sulten gjorde det verre. Å sitte helt stille hjalp også. Anonymkode: 28f26...ef2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:53 #4 Del Skrevet torsdag kl 20:53 For meg så hjalp det å småspise, holde meg unna sukker og raske karbohydrater og hvile. Anonymkode: 28247...308 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:55 #5 Del Skrevet torsdag kl 20:55 For meg hjalp xonvea en del. Men så spyr jeg og brekker meg dagen lang uten. Den ble nettopp godkjent for gravide i Norge. Hør med legen Anonymkode: e430e...350 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 21:07 #6 Del Skrevet torsdag kl 21:07 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): For meg så hjalp det å småspise, holde meg unna sukker og raske karbohydrater og hvile. Anonymkode: 28247...308 hva slags mat er det som hjelper? Anonymkode: 008f4...d80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 02:46 #7 Del Skrevet fredag kl 02:46 AnonymBruker skrev (5 timer siden): hva slags mat er det som hjelper? Anonymkode: 008f4...d80 Hjer hjalp proteiner, ble mye værre med sukker og karbohydrater. Anonymkode: 7fb8b...a4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agatha Skrevet fredag kl 03:09 #8 Del Skrevet fredag kl 03:09 Resept på Afipran.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 03:17 #9 Del Skrevet fredag kl 03:17 AnonymBruker skrev (6 timer siden): hva slags mat er det som hjelper? Anonymkode: 008f4...d80 Det viktigste er at du spiser. Jeg var så kvalm at det var lite mat jeg kunne tenke nrk å spise, så jeg spiste det jeg hadde lyst på og du var loff med syltetøy i det ene svangerskapet og i andre hadde jeg gulost på. I tillegg fikk jeg medisiner. Anonymkode: e3d80...be5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 05:25 #10 Del Skrevet fredag kl 05:25 AnonymBruker skrev (8 timer siden): hva slags mat er det som hjelper? Anonymkode: 008f4...d80 Jeg tok jo utgangspunkt i det jeg hadde lyst på og jeg klarte å få i meg, men følte kvalmen ble verre med store svingninger i blodsukker. Tørre kjeks, snop, søte pålegg og sukkerholdige drikker var døden for meg. Spiste mye ristet grovbrød, med skinke, avokado, egg, etc. Noen uker spiste jeg det til alle måltid. Hadde også en banan eller noen knekkebrød på nattbordet og spiste litt før jeg sto opp, siden kvalmen var verst på morgenen (selv om kvalmen holdt hele dagen, og hele svangerskapet for min del 😂) Det viktigste er at du finner noe som funker for deg og at du får i deg mat og drikke ☺️ Anonymkode: 28247...308 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saltwatertaffy Skrevet fredag kl 07:49 #11 Del Skrevet fredag kl 07:49 (endret) Huff, kvalmen var helt forferdelig. Brukte kvalmestillende, men tok det bare hvis jeg skulle noe. Hjalp å spise 1 stk. grov ristet brødskive hver time, med tynt lag smør og leverpostei. Isbitmaskin så jeg fikk isvann eller saft med den smaken jeg cravet. Hælte ikke annen drikke, eller vann uten isbiter. Dehyrdrering kan gjøre det værre. Og så ligge horisontalt, helt i ro. Enten med noe avslappende på TV’n, eller ingenting. edit: spiste også endel «French Fries»-potetgull, av en eller annen grunn funka det å la kroppen tro at den fikk noe mat så bare det å tygge og svelge noe.. Ikke det sunneste, men takla bare ikke kvalmen.. Endret fredag kl 07:56 av Saltwatertaffy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå