AnonymBruker Skrevet fredag kl 09:05 #41 Del Skrevet fredag kl 09:05 Sparkesykkel (3hjul) eller sykkel, vogn er for drøyt og gir barnet lite utholdenhet. Anonymkode: c4c2b...e07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladepenge Skrevet fredag kl 09:11 #42 Del Skrevet fredag kl 09:11 Phoenix Heart skrev (14 timer siden): 4 åringer trenger ikke vogn. Har du sykkel med vogn eller barnesete, så bruk heller det. Det vil være en bjørnetjeneste å la en 4 åring få sitte i vogn. Hvordan? Det er jo uansett begrenset hvor lenge det er mulig for et barn å sitte i vogn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 10:27 #43 Del Skrevet fredag kl 10:27 AnonymBruker skrev (1 time siden): Sparkesykkel (3hjul) eller sykkel, vogn er for drøyt og gir barnet lite utholdenhet. Anonymkode: c4c2b...e07 Alternativet for de aller, aller fleste foreldre hadde vært bil. Ikke at barnet går selv eller sykler. Barna i bil får ikke engang frisk luft på morgenen. Selvsagt er vogn ok med et slikt hverdagsliv. Anonymkode: 42fd4...2fb 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandie Skrevet fredag kl 10:42 #44 Del Skrevet fredag kl 10:42 (endret) AnonymBruker skrev (15 timer siden): Datteren min er 4 år om 3 mnd. Vi er ute generelt en god del og da går hun som bare det. Men til barnehagen nekter hun å gå, og for at det skal gå kjapt, så tar vi vogn. Har fått en del kommentarer på dette. Det er 20 min å gå fra hjemme til barnehagen, og med litt armer og bein ut dørene noen ganger, så blir det vognen. Hun setter seg ned og nekter å gå, og det ender opp med at jeg må bære i 20 minutt. Hva bør jeg gjøre? Anonymkode: 24f42...957 Gjør det som passer dere og overse kommentarene. Vår yngste er 3 1/2, og jeg bruker ofte vogn når jeg henter henne i barnehagen selv om vi kun har 10 min å gå. Ingen har kommentert det og ser andre gjør det samme. Hun er ellers veldig glad i å gå turer og er svært aktiv hele dagen i barnehagen. Den korte trilleturen hjem er en fin liten pust i bakken. Vognen er en Ergobaby Metro reisetrille som er lett å ha stående i barnehagen fra levering til henting. På lengre turer bruker vi Babyjogger City Elite 2 om hun blir sliten og trenger hvile eller en dupp. Kommer nok til å gjøre det sånn en stund til. Endret fredag kl 10:44 av Sandie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uanonym bruker Skrevet fredag kl 10:54 #45 Del Skrevet fredag kl 10:54 Hva er egentlig forskjellen på å kjøre bil og vogn i slike tilfeller? Ungen sitter på ræva uansett... Jeg ser ikke problemet med å ha 4-åringen i vogn for å komme seg fra a til b når det er mest praktisk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uanonym bruker Skrevet fredag kl 10:55 #46 Del Skrevet fredag kl 10:55 AnonymBruker skrev (1 time siden): Sparkesykkel (3hjul) eller sykkel, vogn er for drøyt og gir barnet lite utholdenhet. Anonymkode: c4c2b...e07 For å sitte i bil (som jeg antar er det flertallet gjør, i alle fall utenom storbyene) gir så mye mer utholdenhet? 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 11:19 #47 Del Skrevet fredag kl 11:19 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvis barnet har plass i trillen, bruker dere den! Forstår meg ikke på disse som mener sykkelvogn er så mye bedre. Hvorfor skal ts bruke penger på sykkelvogn, når hun ikke har sykkel? Og jeg syns sykkelvogn ser mye særere ut, enn et barn i en vogn. Anonymkode: 04972...9bf Sykkelvogn tar også sinnsykt med plass. Anonymkode: bca15...bf6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 11:23 #48 Del Skrevet fredag kl 11:23 Har sykkelvogn til min låge 6 åring og 2 åring. Hamax traveller. Hadde brukt tralla ts. Anonymkode: 8ec98...f93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:28 #49 Del Skrevet fredag kl 17:28 Vil anbefale Babyjogger City Elite. Passer perfekt til store barn. Kan få de billig på Finn.no. Anonymkode: ea0f6...059 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:37 #50 Del Skrevet fredag kl 17:37 Hva med å lære henne å sykle? Min yngste syklet til barnehagen på tohjulssykkel fra han var 3,5. Anonymkode: 217c6...507 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå