AnonymBruker Skrevet 1. mai #1 Skrevet 1. mai Datteren min er 4 år om 3 mnd. Vi er ute generelt en god del og da går hun som bare det. Men til barnehagen nekter hun å gå, og for at det skal gå kjapt, så tar vi vogn. Har fått en del kommentarer på dette. Det er 20 min å gå fra hjemme til barnehagen, og med litt armer og bein ut dørene noen ganger, så blir det vognen. Hun setter seg ned og nekter å gå, og det ender opp med at jeg må bære i 20 minutt. Hva bør jeg gjøre? Anonymkode: 24f42...957 1
Phoenix Heart Skrevet 1. mai #2 Skrevet 1. mai 4 åringer trenger ikke vogn. Har du sykkel med vogn eller barnesete, så bruk heller det. Det vil være en bjørnetjeneste å la en 4 åring få sitte i vogn. 8
AnonymBruker Skrevet 1. mai #3 Skrevet 1. mai Hvem kommenterer og hvorfor bryr du deg om det? Anonymkode: ac498...81f 3 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai #4 Skrevet 1. mai Phoenix Heart skrev (Akkurat nå): 4 åringer trenger ikke vogn. Har du sykkel med vogn eller barnesete, så bruk heller det. Det vil være en bjørnetjeneste å la en 4 åring få sitte i vogn. Har dessverre verken bil/sykkelvogn. Anonymkode: 24f42...957
AnonymBruker Skrevet 1. mai #5 Skrevet 1. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvem kommenterer og hvorfor bryr du deg om det? Anonymkode: ac498...81f Fordi det er barnehagen som har kommentert det. Kjenner det stresser meg litt når jeg stadig får kommentarer på det. Anonymkode: 24f42...957
AnonymBruker Skrevet 1. mai #6 Skrevet 1. mai Hvor høy er hun? Jeg tror jeg hadde kjøpt vogn, en Thule urban glide eller baby jogger. Det letter mye på stresset når man vet hverdag går opp og man rekker jobb. Anonymkode: 9cd2f...15c 3
AnonymBruker Skrevet 1. mai #7 Skrevet 1. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvor høy er hun? Jeg tror jeg hadde kjøpt vogn, en Thule urban glide eller baby jogger. Det letter mye på stresset når man vet hverdag går opp og man rekker jobb. Anonymkode: 9cd2f...15c Er litt usikker på hvor høy, men er ikke store jenta. Til nå har jeg bare hatt en trille. Ja, det er mange kamper å ta om dagen, så å ta vognen ned for å rekke jobb, det letter en del på det. Vet det ikke er det mest fornuftige, men akkurat den kampen har jeg latt gå til nå. Anonymkode: 24f42...957 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai #9 Skrevet 1. mai Abra skrev (Akkurat nå): Tfk joggster twist er ganske stor, lang rygg. Tusen takk! 😊👍 Anonymkode: 24f42...957
AnonymBruker Skrevet 1. mai #10 Skrevet 1. mai Ja og de der løpevognene, TS! Som Cybex eller Thule Urban. Eller sykkelvogner, de passer fortsatt til førsteklassinger og ingen reagerer. Sykkelvogn får du kanskje til og med billigere. Anonymkode: 7b4f5...440 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai #11 Skrevet 1. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja og de der løpevognene, TS! Som Cybex eller Thule Urban. Eller sykkelvogner, de passer fortsatt til førsteklassinger og ingen reagerer. Sykkelvogn får du kanskje til og med billigere. Anonymkode: 7b4f5...440 Tusen takk for tips! ☀️ Anonymkode: 24f42...957
AnonymBruker Skrevet 1. mai #12 Skrevet 1. mai Anbefaler sparkesykkel. Evt en sykkelvogn. Min på snart 5 sitter i sykkelvogn i perioder når vi går tur. Anonymkode: bc874...763 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai #13 Skrevet 1. mai Hva med å kjøpe henne en sykkel i stedet? Sparkesykkel? Eller en sykkelvogn som kan trilles? Jollyroom har noen fra North ett eller annet som er greie og rimelige. Anonymkode: c573d...0b6
AnonymBruker Skrevet 1. mai #14 Skrevet 1. mai Ingen tips her, men medfølelse. Har en snart 4-åring selv, og takk og lov for at jeg slipper å få med henne i bhg til fots, selv om det bare er 10 min å gå i voksentempo. Gå hjem? Ingen problem. Gå til bhg med besteforeldre når de kan ta det rolig hjemme først? Ikke noe problem. Å gjøre noe som helst på egenhånd hvis hun har fått minst en time på å våkne først? Da blir de 5 meterne fra ytterdøra til bilen litt for lange… Det verste er at jeg er helt lik, men jeg er voksen og vet at jeg må fungere. Anonymkode: 4f465...06c 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai #15 Skrevet 1. mai AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ingen tips her, men medfølelse. Har en snart 4-åring selv, og takk og lov for at jeg slipper å få med henne i bhg til fots, selv om det bare er 10 min å gå i voksentempo. Gå hjem? Ingen problem. Gå til bhg med besteforeldre når de kan ta det rolig hjemme først? Ikke noe problem. Å gjøre noe som helst på egenhånd hvis hun har fått minst en time på å våkne først? Da blir de 5 meterne fra ytterdøra til bilen litt for lange… Det verste er at jeg er helt lik, men jeg er voksen og vet at jeg må fungere. Anonymkode: 4f465...06c Godt å høre at det ikke bare er jeg som har det slik. 😊 de små problemene altså blir plutselig litt store i en hverdag som skal gå opp 😅 Anonymkode: 24f42...957
AnonymBruker Skrevet 1. mai #16 Skrevet 1. mai Helt greit å bruke vogn! Det er 2 min til vår barnehage og jeg kan finne på å bruke vogn når det er dårlig vær så ungen slipper å bli blåst bort i stormen og gispe etter luft. Snart 4. For oss har gåsykkel blitt en løsning, da drar hn gjerne til barnehage når jeg sier "jeg trodde du hadde lyst å sykle i dag jeg" da blir det fort framgang Anonymkode: 151bc...efd 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai #17 Skrevet 1. mai AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hva med å kjøpe henne en sykkel i stedet? Sparkesykkel? Eller en sykkelvogn som kan trilles? Jollyroom har noen fra North ett eller annet som er greie og rimelige. Anonymkode: c573d...0b6 Thank you! Kan absolutt prøve sykkel, men vi er inni en periode hvor alt er et nei konstant hele tiden, men absolutt verdt et forsøk! 🤞 Anonymkode: 24f42...957
AnonymBruker Skrevet 1. mai #18 Skrevet 1. mai Og bare så det er sagt, veldig usmakelig av barnehagen å kommentere det med vogn. Som at de aldri har gjort noe helt absurd bare for å få ungen med. Ikke at det med vogn er absurd for det er det ikke. Anonymkode: 151bc...efd 6 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai #19 Skrevet 1. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Og bare så det er sagt, veldig usmakelig av barnehagen å kommentere det med vogn. Som at de aldri har gjort noe helt absurd bare for å få ungen med. Ikke at det med vogn er absurd for det er det ikke. Anonymkode: 151bc...efd Jeg er helt enig! 😊 noen ganger må man ty til en enkel løsning! 😊 Anonymkode: 24f42...957 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai #20 Skrevet 1. mai Hadde brukt sykkel elns, vogn til et så stort barn er jo sært. Anonymkode: bf5b3...5dc 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå