Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er butikksjef og har lyst til å jobbe med noe annet da jeg synes det er for mye stress i hverdagen som BS. Har tenkt å ta utdanning, helst fagskole da det er ofte nettbasert og lettere å kombinere med jobb. 

Kunne tenke meg en av disse, men vet ikke om det er mulig å få stilling i slike yrker kun med fagskole. 
- lønnsmedarbeider 

- HR rådgiver 

- regnskapsmedarbeider (vet at man ikke blir autorisert regnskapsfører)

Er det noen som har tatt fagskole i noen av disse og fått jobb? Eller som kjenner arbeidsmarkedet og kan gi en mening om det? 

Takk for hjelpen 🌸

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det enkle svaret er nei.

Anonymkode: c5d73...c0c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har noe tilsvarenderegnskapsmedarbeider. Diverse administrasjon og kjører bl. A. lønn. Har en regnskapsfører som har hovedansvar for økonomien. Ingen relevant utdanning, men tilfeldigheter og at jeg bor på er lite sted gjorde at jeg fikk muligheten. Det kan skje deg også, lykke til😊

Anonymkode: d55a6...6cd

Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Jeg har noe tilsvarenderegnskapsmedarbeider. Diverse administrasjon og kjører bl. A. lønn. Har en regnskapsfører som har hovedansvar for økonomien. Ingen relevant utdanning, men tilfeldigheter og at jeg bor på er lite sted gjorde at jeg fikk muligheten. Det kan skje deg også, lykke til😊

Anonymkode: d55a6...6cd

Bor også i en liten by ☺️ får håpe det skjer meg og, skal uansett vurdere å ta noe utdanning for å ha litt mer trygghet i de oppgavene. Tusen takk for svar 🌸

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...