AnonymBruker Skrevet 1. mai #1 Skrevet 1. mai I jungelen av oppskrifter på sjokoladekake på nett, trenger jeg litt hjelp å navigere. Trenger oppskrift på en GOD sjokoladekake, som faller i smak både hos voksne og barn. Ser det ofte er tilsatt kaffe i kaken/glasuren, men er viktig at det ikke er særlig kaffesmak for barnas del. Oppskriften må passe rund kakeform setter pris på alle tips! Anonymkode: 0fd70...832
AnonymBruker Skrevet 1. mai #2 Skrevet 1. mai Jeg lager stort sett bare Toro langpanne, men det er litt kaffe i glasuren jeg lager og den smaker ikke kaffe, så tror ikke du skal være redd om det er 1-2 ss kaffe i den. Anonymkode: 00372...c75
AnonymBruker Skrevet 1. mai #3 Skrevet 1. mai Liker ikke unger vanligvis alle sjokoladekaker? Anonymkode: 8dea7...358
AnonymBruker Skrevet 1. mai #4 Skrevet 1. mai Jeg har nesten alltid kaffe i glasuren, noe barn aldri har klaget på. Det er jo bare å droppe kaffen i glasuren også, bruk kun kakao/ smør/ melis, eller smeltet sjokolade/melis+ littegrann smeltet smør. Oppskrifter med rømme/kulturmelk gir gjerne en saftig sjokoladekake. Ellers er brownies gjerne populært blant barn. Med noe tilbehør blir det noe for enhver (bær og is). Anonymkode: edf92...1b4
AnonymBruker Skrevet 1. mai #5 Skrevet 1. mai Bare erstatt kaffen med melk. Tine og matprat har noen oppskrifter. Anonymkode: 3dbd2...be6
AnonymBruker Skrevet 1. mai #6 Skrevet 1. mai https://www.aperitif.no/oppskrifter/oppskrift/oboykake,1992157 Oboykake faller sikkert i smak. Selv om jeg aldri har opplevd at barn ikke liker sjokoladekake ,selv om de er kaffe i glasuren 😊 Anonymkode: a4343...79d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå