AnonymBruker Skrevet 1. mai #1 Skrevet 1. mai Står ingenting i innbydelsen, far og mor sammarbeider , så umulig å fin e ut av noe for oss som er invitert! Er ikke dette normalt å skrive på innbydelsen? Ca tidspunkt for besøket etterpå? Noen steder varer en seremoni 1 time og andre plasser 2 timer. Dette får de jo beskjed om! I tilegg står det ikke noe om mat i innbydelsen, er det kun kaker og kaffe? Det må jo folk få vite så de kan spise på forhånd, tar jo ofte noen timer! Anonymkode: b281e...8e3
AnonymBruker Skrevet 1. mai #2 Skrevet 1. mai far og mor sammarbeider ikke skulle det stå! Anonymkode: b281e...8e3 1
mereo Skrevet 1. mai #3 Skrevet 1. mai Da plukker man opp telefonen og ringer den som er ansvarlig for selskapet! 4 4
AnonymBruker Skrevet 1. mai #4 Skrevet 1. mai Da ringer man enten mor eller far, gjerne alt ettersom hvem man har best kontakt med. Anonymkode: 36c9b...214 2 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai #5 Skrevet 2. mai mereo skrev (23 timer siden): Da plukker man opp telefonen og ringer den som er ansvarlig for selskapet! Det har jeg gjort, men de vet ikke.. Anonymkode: b281e...8e3
mereo Skrevet 2. mai #6 Skrevet 2. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det har jeg gjort, men de vet ikke.. Anonymkode: b281e...8e3 De vet ikke? De vet ikke når barnet deres skal konfirmeres? De vet ikke når de har planlagt å servere mat? De vet ikke når de har planlagt å servere kaffe og kaker? Da hadde jeg muligens revurdert min deltagelse. 3 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai #7 Skrevet 2. mai mereo skrev (1 time siden): De vet ikke? De vet ikke når barnet deres skal konfirmeres? De vet ikke når de har planlagt å servere mat? De vet ikke når de har planlagt å servere kaffe og kaker? Da hadde jeg muligens revurdert min deltagelse. Jo de vet kl for kirketiden, men ikke hvor lenge det varer, eller når besøket er etterpå, spurte om det var mat eller bare kaker etterpå (har små barn med så greit å vite om vi må spise før vi kommer, går jo noen timer). Svaret var : Kirken er kl 12, besøket etter det. . . Anonymkode: b281e...8e3
mereo Skrevet 2. mai #8 Skrevet 2. mai AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jo de vet kl for kirketiden, men ikke hvor lenge det varer, eller når besøket er etterpå, spurte om det var mat eller bare kaker etterpå (har små barn med så greit å vite om vi må spise før vi kommer, går jo noen timer). Svaret var : Kirken er kl 12, besøket etter det. . . Anonymkode: b281e...8e3 Folk med kontroll der altså……
AnonymBruker Skrevet 2. mai #9 Skrevet 2. mai mereo skrev (7 minutter siden): Folk med kontroll der altså…… Ja.. Anonymkode: b281e...8e3
AnonymBruker Skrevet 2. mai #10 Skrevet 2. mai Det er faktisk normalt at besøket er etter kirken, og også helt normalt å ikke vite nøyaktig hvor lang tid kirken tar. Som regel kan du beregne to timer fra start gudstjeneste til selskap, gudstjenesten tar en time-halvannen, så er det bilder av alle konfirmantene og gjerne hver enkelt, og sp skal man komme seg fra kirke til selskap. Du har åpenbart ikke snakket med den som arrangerer når de ikke vet om det serveres mat. Er du usikker så gi nå ungene dine mat før kirken, verre er det faktisk ikke, det blir uansett en del venting. Anonymkode: 97715...a65 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai #11 Skrevet 2. mai Vi har konfirmant til helgen, og vet ikke hvor lang tid det tar i kirken. Men har likevel satt en tid for selskapet, med mye slakk. Så får gjestene heller finne på noe på egen hånd i dødtiden. Men kunne like gjerne sagt at det starter etter kirken. Det hadde nok vært det enkleste. Anonymkode: eb36a...66f
AnonymBruker Skrevet 2. mai #12 Skrevet 2. mai Noen steder er det 1 time, andre steder er det 2 timer i kirken! Å mate oss før besøket blir for dumt, det koster så lite å bare gi ett normslt svar, eller faktisk skrive det i innbydelsen. De fleste har mat og kaker, men noen få har kun kaker og kaffe. Da er det greit å vite det! Går jo noen timer med kjøring til,besøk og kjøring tilbake. Langt unna alt! Skal ikke i kirken da det kun var plass til noen få, så derfor lurer jeg på når vi skal møte i besøket! Alle jeg kjenner og har vært til før får vite ca tid i seremonien! 1 time å stå utenfor lokalet eller mer er jo kjedelig. De vet de fleste ikke kan være med i kirken, så burde no virkelig stått. Når jeg spør i tilegg så er det bare å si ja eller nei til at det er mat.. Anonymkode: b281e...8e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå