AnonymBruker Skrevet 1. mai #1 Skrevet 1. mai Skal stå for grilling og tilbehør, dvs at folk tar med litt av alt å grille. Hva setter du pris på av tilbehør som går til det meste grillmat? Anonymkode: eb528...442
AnonymBruker Skrevet 1. mai #2 Skrevet 1. mai Bakt potet, maiskolbe, ris, pastasalat, potetsalat, gode sauser. Anonymkode: cf67a...91c
Daisy-love Skrevet 1. mai #3 Skrevet 1. mai Grønn salat, en vinaigrettes og en annen dressing. Husk salt og pepper, og eventuelt annet krydder. Kanskje noe smør/margarin/olje om noen ønsker det til si maiskolber, samt rømme. Potetsalat av noe slag. Tomatsalat med eller uten feta er også godt og går til mye. Jeg er veldig glad i spicy mangosalat, og det passer også til mye grillmat.
AnonymBruker Skrevet 1. mai #4 Skrevet 1. mai Syns også at det er godt med maisstuing til grillet kjøtt Anonymkode: 3262d...440
AnonymBruker Skrevet 2. mai #5 Skrevet 2. mai Brokkolisalat synes jeg er knallgodt. Den har alltid vært veldig populær når jeg har laget den. Anonymkode: dccf7...625
AnonymBruker Skrevet 2. mai #6 Skrevet 2. mai Potetsalat, gjerne en kremet og en syrlig variant, om man er mange. Vannmelom og feta-salat. Maissalat, gjerne med litt bacon. Eller en meksikansk vri. Marinerte og grillede grønnsaker - squash, aubergine, tomater, paprika, løk Grillet bok choy eller nykål Coleslaw Anonymkode: 56ac4...314
AnonymBruker Skrevet 2. mai #7 Skrevet 2. mai AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Brokkolisalat synes jeg er knallgodt. Den har alltid vært veldig populær når jeg har laget den. Anonymkode: dccf7...625 Skulle også si brokkolisalat. Det er vanvittig godt Anonymkode: 84805...e7b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå