Gå til innhold

Vaskehjelp med hund i huset

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hunden er vennlig og glad i folk, men er alene hjemme når vi er på jobb. Har noen erfaring med å ha la vaskehjelpen være alene med hunden, eller vil de helst at den ikke skal være der? 

Anonymkode: d3ddf...44e

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hunden er vennlig og glad i folk, men er alene hjemme når vi er på jobb. Har noen erfaring med å ha la vaskehjelpen være alene med hunden, eller vil de helst at den ikke skal være der? 

Det må du nesten snakke med den aktuelle vaskehjelpen om! Og det kommer an på hvordan h*n og hunden kommer overens...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi hadde vaskehjelp med hund hjemme. Hunden var under trappen når vi ikke var hjemme, da. 

Vi var i dialog med firmaet før vi bestilte og informerte om hunden, sånn at de ikke sendte en som var redd eller ikke tålte hund. 

For vår del var det helt uproblematisk. Vi visste jo egentlig ikke hvem som vasket hos oss da, siden vi brukte et firma. Men det virket nå som om det gikk bra

Anonymkode: 1fb40...115

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Mezzosoprena skrev (Akkurat nå):

Det må du nesten snakke med den aktuelle vaskehjelpen om! Og det kommer an på hvordan h*n og hunden kommer overens...

Jeg ønsker bare å høre hvordan andre eventuelt løser dette, men takk for tipset :) 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det gikk helt fint her. Vaskehjelpen var svært glad i hund. En må jo opplyse om at du har det. Hunden fulgte vaskehjelpen rundt i huset hele tiden og var helt utslitt når hun dro. Han byttet på å hjelpe til og passe på. Av og til tok hun en tur med hunden før hun reiste videre. 

Anonymkode: fe8e0...05d

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hehe, mistenker at det går like mye tid med til hundekos som vasking her 😂

Det viktigste er at de ikke er redde eller allergiske. Her var jeg hjemme første gangen.

Anonymkode: d4965...347

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg lar aldri vår hund være alene med folk vi ikke kjenner eller barn. Vi har en liten bichon frise tispe på 8 år. Hun er verdens snilleste og har aldri gjort en flue fortred. Men folk er forskjellige, og jeg ville aldri stolt på at folk vet hvordan de skal omgås en hund. Bare det jeg ser av enkelte bekjentes oppførsel rundt hunder er nok til at jeg grøsser ved tanken. Særlig små hunder er det mange, både voksne og barn, som ikke eier respekt for… Skulle det oppstå en disputt er det hunden som må bøte på skaden med sitt liv, selv om det er mennesket som framprovoserer en provokasjon. Min hund er som sagt verdens snilleste, og har aldri gjort noe galt. Men hun er fortsatt en hund, og desverre er det altfor mange inkompetente mennesker som ikke eier begreper om hundens kroppsspråk. Det er ikke en sjanse jeg ville tatt. Ville aldri i livet forlatt en hund alene sammen med fremmede mennesker. Og aldri i livet et vaskebyrå!

Anonymkode: 81b2f...30e

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...