Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal arrangere 17. Mai frokost for første gang. Har aldri vært på det før. De skal komme 09-10 tiden, men hvor lenge er der vanlig at frokosten varer/gjestene dra igjen? Må jeg regne med å servere både lunsj og middag? 

Anonymkode: e7c5f...26a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde gått ut i fra at det var en slags brunsj i den tiden, og at folk skal ut å se på borgertoget, så det er ikke noe lunsj eller middag inkludert. Om du vil få folk ut så kan du selv snakke om at det hadde vært fint med en tur til byen osv. 

Det varierer fra sted til sted når de ulike togene går og hva som skjer i mellom, men jeg hadde tenkt det var litt dårlig etikette å bare bli hos noen som inviterte på frokost en sånn dag. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke vært på så mange frokoster selv, men de jeg har vært på har hatt en naturlig overgang fra frokost til at folk går ut til byen. Jeg bor i Oslo, så her har det vært tradisjon at folk vil se Birkelunden Mannskor synge klokken 14.00. 

Anonymkode: 73ebc...1f3

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.5.2025 den 18.54):

Jeg har ikke vært på så mange frokoster selv, men de jeg har vært på har hatt en naturlig overgang fra frokost til at folk går ut til byen. Jeg bor i Oslo, så her har det vært tradisjon at folk vil se Birkelunden Mannskor synge klokken 14.00. 

Anonymkode: 73ebc...1f3

Man kan aldri få for mye korsang, så det burde bli arrangert en egen utendørs festival for mannskor, f.eks " Tons of Brokk " e.l 

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...