AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:34 #1 Del Skrevet torsdag kl 16:34 og jeg får ofte høre at jeg lager bedre mat enn utdannede kokker. Jeg klarer ikke helt å tro på de. Tror dere det er bare noe de sier? Anonymkode: c6b9f...5b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:38 #2 Del Skrevet torsdag kl 16:38 Du er sikkert flink, de overdriver, og så har de hatt dårlige/helt vanlige erfaringer ute. Anonymkode: e3351...a4f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:39 #3 Del Skrevet torsdag kl 16:39 Det er sånt man sier når man er begeistret, så låingen tvil om at du lager god mat. Anonymkode: fe041...d80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:40 #4 Del Skrevet torsdag kl 16:40 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er sånt man sier når man er begeistret, så låingen tvil om at du lager god mat. Anonymkode: fe041...d80 *så ingen tvil… Anonymkode: fe041...d80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:46 #5 Del Skrevet torsdag kl 16:46 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): og jeg får ofte høre at jeg lager bedre mat enn utdannede kokker. Jeg klarer ikke helt å tro på de. Tror dere det er bare noe de sier? Anonymkode: c6b9f...5b6 Hvorfor skulle de finne på akkurat det hvis de ikke mente det? Måtte i så fall være fordi de ønsker å bli invitert flere ganger, men det betyr nok i så fall også at de liker maten. Anonymkode: 36b49...9fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå