Gå til innhold

Er en hobby-kokk god til å lage mat?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjenner dere hobby-kokker som er gode til å lage mat?

Anonymkode: 2daa7...e62

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja.

Anonymkode: ae748...3a2

Skrevet

Så klart

AnonymBruker
Skrevet

For et rart spørsmål?

Anonymkode: 6cd60...7f1

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig. Man må ikke være utdannet kokk for å lage god mat, på samme måte som at man må ikke være utdannet maler for å være flink til å male en vegg. 

Anonymkode: 5cb3e...88f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Haha ja

Anonymkode: 469a5...f0c

AnonymBruker
Skrevet

Gladkokken for eksempel. Han er ikke utdannet kokk, men hobby-kokk. Antar han er god til å lage mat, siden han har kommet seg dit han har. 

Anonymkode: 5cb3e...88f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er mange der ute som er fantastiske kokker. De lager bedre mat enn de som blir lønnet for det.

Anonymkode: dd523...8f1

Gjest jegerrinne
Skrevet

Ja. Har en kamerat som er utrolig flink. Egentlig utdannet tømrer. Mange bruker har brukt ham til å hjelpe til med mat i dåp, konfirmasjon, bryllup og andre anledninger 

AnonymBruker
Skrevet

Ja, de aller fleste jeg kjenner kan å lage god mat. Er det hva du tenker på som hobbykokk? Eller at man leier seg ut som kokk, uten fagbrev?

Anonymkode: 72623...c53

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er hobby kokk og god til å lage mat.

Men det å lage god mat til 8 venner er noe annet enn å lage mat til 30 betalende gjester hvor noen er vegetarianer, veganer, cøliaki og gluten intolerant, og tjene penger på det.

Anonymkode: a8bb9...e01

Skrevet

Jeg kjenner mange gode hobbykokker og får mye skryt selv for min egen mat. Jeg er dog ikke så god på «alle typer mat», og mangler kunnskap på mye, men det jeg interesserer meg for og gjør ofte er jeg god på, og sånn er det jo for mange. Enig med den over om at det er forskjell på å være god på å ta hensyn til mange ulike behov og preferanser, og gjerne også kunne mange ulike typer mat, enn å kunne lage for en mindre gruppe. Jeg er personlig god på allergimat, og det finner jeg mange hobbykokker som er bedre på, enn proffe. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...