AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:57 #1 Del Skrevet torsdag kl 15:57 Hei! Vurderer å jobbe som nattevakt et sted hvor de har turnus med jobb hele døgnet (bokollektiv). Tariff KS. Har skjønt jeg har rett på 70 kr timen i helg og 70 kr timen på natt. Men får man da begge tillegg om man jobbe natt til søndag feks? Eller får man bare ett av tilleggene? Da får man jo likt betalt om man jobber dag eller natt i helgen? Og blir det regnet som 33.6 timers uke eller 35.5? 🤔 Føler ikke det er noe jeg kan spørre om på intervju 😅 Anonymkode: 5df30...6b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 17:14 #2 Del Skrevet torsdag kl 17:14 Du får begge deler.Det vil, det er egentlig en prosentsats, så hvis du har en høy timelønn kan det hende det blir mer enn dette som kun er minimum. Men, på røde dager faller alle andre tillegg bort, da gjelder det "bare" 133 %. Du må nesten spørre arbeidsgiver hvor mange timer de tilbyr. I det hele tatt syns jeg du skal spørre arbeidsgiver om å oppklare dette for deg. Dette handler om lønna di, og det er derfor vi jobber. Anonymkode: 158fb...e32 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:02 #3 Del Skrevet torsdag kl 19:02 Tusen takk for svar!! Ja tenker jeg må jo spørre om det om jeg får tilbud om jobben så klart, men ikke før. Ja har sett i tariffen det står 22% eller minimum 70 kr for natt/helg, men ble usikker på om man fikk begge tilleggene Røde dager er ikke aktuelt, det er bare 2 mnd sommervikar Anonymkode: 5df30...6b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:30 #4 Del Skrevet torsdag kl 19:30 Men om jeg skulle jobbet ekstra ved helligdager senere, så får man altså samme lønn om man jobber dag, kveld eller natt? "bare" 133%? Det er jo litt kjedelig for de som jobber natt da? Anonymkode: 5df30...6b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå