AnonymBruker Skrevet 1. mai #1 Skrevet 1. mai Har laget hjemmelaget tomatsuppe, og ble fortalt avvei venninne at jeg måtte sile den. Fikk mye som lå igjen i silen , ganske grøtete i konsistens. Kanner brukes som pizzasaus i morgen? Anonymkode: d4b3f...68d
AnonymBruker Skrevet 1. mai #2 Skrevet 1. mai Hva smaker det da? Jeg pleier å lage både hjemmelaget tomatsuppe og pizza med hjemmelaget saus., men jeg har ikke nødvendigvis lyst til at pizzaen skal smake tomatsuppe. Anonymkode: 2d660...2f1
AnonymBruker Skrevet 1. mai #4 Skrevet 1. mai Hareena skrev (31 minutter siden): Hvorfor sile? Kunne du ikke ikke bare brukt stavmikseren? Brukte stavmikser, men skulle likevel sile iflg min venninne. Ble mere suppe da. Anonymkode: d4b3f...68d
AnonymBruker Skrevet 1. mai #5 Skrevet 1. mai AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Hva smaker det da? Jeg pleier å lage både hjemmelaget tomatsuppe og pizza med hjemmelaget saus., men jeg har ikke nødvendigvis lyst til at pizzaen skal smake tomatsuppe. Anonymkode: 2d660...2f1 Har brukt knuste tomater på boks, paprika, løk, gulrot, grønnsaksbuljong, krydder som oregano, hvitløk, salt, pepper. Smakte bedre enn Toro for å si det slik Anonymkode: d4b3f...68d
Hareena Skrevet 1. mai #6 Skrevet 1. mai AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Brukte stavmikser, men skulle likevel sile iflg min venninne. Ble mere suppe da. Anonymkode: d4b3f...68d Det kommer vel an på om du liker fyldig suppe eller tynn suppe? Din venninne liker det best det siste da, men din smak kan jo avviker fra hennes og du har ikke lyst til at noe av innholdet skal gå til spille.
AnonymBruker Skrevet 1. mai #7 Skrevet 1. mai Om du synes det smaker godt av det du har silt av? Ja du kan bruke det som pizzasaus. «Alt» kan brukes som pizzasaus. Toro tomatsuppe kan også brukes som pizzasaus om man skulle ønske det 😅 Kommer mer ann på om du tenker at pizza med den tomatsausen vil smake godt. Anonymkode: 4f470...ebf 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå