Gå til innhold

Er du frivillig eller ufrivillig singel?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er grunnen din bak dette valget? Har du tidligere blitt såret, slik at du ikke orker tanken på å åpne deg for noen igjen? Eller er du singel av eget ønske, fordi du liker det best sånn?

Mann, dame?

Anonymkode: d93fd...a04

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dame. Frivillig singel

Anonymkode: 18a5e...3b7

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Mann , ufrivillig. Feilsteg i ungdomsårene, manko på kvinner totalt sett i voksen alder. Det er nesten to menn for hver kvinne nå i Finnmark. (Under 60 år)

Anonymkode: e3027...f4f

• Liker 2
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Dame. Frivillig singel i flere år nå, men er åpen for å møte noen om det plutselig skulle skje. Jeg har hatt så mye annet å tenke på de siste årene at det rett og slett ikke har vært plass til noen mann. Synes også det er vanskelig å finne noen jeg liker, jeg blir sjeldent betatt av folk.

Anonymkode: 06fd3...519

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Frivillig 

Dame. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Frivillig, kvinne. 

Anonymkode: e0aa3...c2a

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

Ufrivillig..... enn så lenge. 

Jeg mistrives som singel og synes ting er bedre om man er to. Ensomheten som singel har til tider nesten "spist" meg opp 😢

Dater dog en kjempefin fyr nå, som jeg trives veldig godt sammen med 🥰

Endret av Mardina
  • Liker 1
  • Hjerte 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

frivillig- vært det siden barnet ble født 7 år siden.

trives godt med det. dating og nye forhold kan ikke og har ikke blitt prioritert som 100% aleneforelder.

Anonymkode: 8d127...c8d

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Frivillig singel. Kvinne. Vært gift og samboer. Har det så mye bedre alene. Jeg går fort lei menn. 

Anonymkode: 1f5b3...a7d

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kvinne, og havner vel på en måte både i første og andre kategori. Jeg har bare gitt opp, gidder ikke mer, orker ikke mer. Så jeg gjør ingen som helst innsats lenger og er på den måten frivillig singel, men så var det ikke sånn det skulle bli. Om det gir mening. 

Anonymkode: 0fb29...d62

• Liker 7
  • Hjerte 6
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Hva er grunnen din bak dette valget? Har du tidligere blitt såret, slik at du ikke orker tanken på å åpne deg for noen igjen? Eller er du singel av eget ønske, fordi du liker det best sånn?

Mann, dame?

Anonymkode: d93fd...a04

Jeg er mann (51). Er vel det man kaller ufrivillig singel og har vært det i 4 år. Klar for å finne kjærligheten igjen, men selv om jeg har vært på noen dater, har det ikke resultert i noe mer. Stresser ikke. Det er ofte slik at man finner kjærligheten når man ikke leter, så jeg prøver å nyte livet og håper at jeg en dag møter min sjelevenn…

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Frivillig, mann 49. Nok får være nok.

Anonymkode: 2d058...164

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Det er litt både og. Har vært singel i over ti år. Er godt voksen kvinne. 

Jeg har det fint som singel og vil mye heller være det enn i et forhold hvor jeg ikke trives. Samtidig ønsker jeg egentlig å finne en mann å dele livet med. 

Har aldri vært samboer eller gift, men hatt to lengre forhold. Tanken på å bo sammen med en partner skremmer meg, så jeg vil helst være særboer hvis jeg skulle få meg kjæreste. 

Jeg tør ikke ta initiativ, så det er muligens en medvirkende grunn til at jeg er singel. I løpet av livet har jeg også i liten grad opplevd at menn har vist interesse for meg utover vennskap. Jeg er funksjonshemmet og har vært tykk så lenge jeg kan huske, og anser meg selv som lite attraktiv. 

På noen områder har jeg god selvtillit. Jeg kan gjerne opptre som sanger eller holde foredrag foran en stor forsamling, men å vise interesse for en mann jeg har følelser for tørr jeg absolutt ikke. 

• Hjerte 4
Skrevet

Kvinne 54 Frivillig singel 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kvinne, 50, veldig frivillig singel og har vært det siden 2011🙈 Tre barn med eksmannen, de er nå store tenåringer/unge voksne. Hovedsaklig er de grunnen til at jeg ikke har gått inn i noe nytt. Har hatt mer enn nok med å skape en god og trygg oppvekst for dem, pluss full jobb og hjem. Bruddet med deres far var mitt valg, og siden da har jeg hatt ansvaret 100%. Det var fars valg altså... Det har fristet lite med mine/dine/ekser osv, så har ikke gått inn i noe nytt forhold. Enda har jeg skremmende lite lyst på ny mann, livet er veldig bra uten😄 Mulig jeg skifter mening når barna er ute av redet, men i så fall skal et nytt forhold bare gjøre meg godt❤️ 

Anonymkode: 84701...c49

• Liker 4
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg et frivillig singel

Sist var jeg samboer med en mann som tenkte etter et år at det var helt greit å slutte og vaske klær, støvsuger, vaske bad osv. Det gidder jeg bare ikke. Tipper at de fleste mannfolk på min alder er av samme ulla (50+). Lever fint alene. 

Anonymkode: c5cfc...617

• Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)

Dame 55, frivillig

Edit: som nicket indikerer, ble jeg ikke singel frivillig. Men nå er jeg det (og har vært i mange år) 

Endret av enkefru
  • Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Mann, 46 frivillig singel som i skilt for 3 årsiden. Pent brudd uten konflikt og vi var begge enige om at dette var rett valg. Etter 16 år sammen tar det tid å finne "seg selv". Derfor frivillig singel.
Har fast partner, men skal innrømme at i det siste har jeg kjent litt på at det kanskje er på tide å slippe noen inn for noe mer. Det har vært perioder jeg har savnet en kjæreste. Ei jeg traff en periode sa noe fint, som jeg skal skamløst stjele. Hun sa : Barna mine har en far, jeg ser etter en mann til meg.
Den summerer opp hva jeg føler. Ungene mine har en god mor og de får god omsorg av meg. Hjemmet tar jeg helt fint vare på selv, så jeg er forsiktig optimistisk med tanke på å treffe ei som vil dele opplevelser med meg 🙂

• Liker 2
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Kvinne 46 år, litt begge deler. Jeg trives godt som singel. Har blitt såret ganske mange ganger. Og mitt siste forhold som varte i 1,5 år, viste seg å bare være løgn. Jeg er åpen for å møte noen, men leter ikke. Jeg er og ekstremt sær på personlighet, så vet jo at det blir virkelig ikke lett å finne noen.

Anonymkode: b75d7...d92

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kvinne 43 år. Frivillig singel. Forhold passer meg rett og slett ikke. 

Anonymkode: 117dd...1a2

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...