Gå til innhold

Tror dere pakistan angriper india?

Selis

Anbefalte innlegg

Nå har jeg sett mye nyheter om at pakistan truer india med å sende 130 atombomber over til india hvis dem stopper vannet. Hva skjer med resten av verden hvis det skjer blir norge påvirket? Hvis det er noen deler av verden som kunne ha trykket på knappen uten å bry seg om sin egen befolkning tror jeg det hadde vært midtøsten pågrunn av dems barbariske kultur og hvor mye dem alkerefe har ødelagt for sin egen befolkning . Det å se så mangen land er i strid mot hverandre som india pakistan gaza israel russland kina amerika og ukraina  og  truer med atombomber er urovekkende synes jeg. 

Endret av Selis
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selis skrev (5 timer siden):

Nå har jeg sett mye nyheter om at pakistan truer india med å sende 130 atombomber over til india hvis dem stopper vannet. Hva skjer med resten av verden hvis det skjer blir norge påvirket? 

Jeg klarer ikke helt å se for meg at det vil bli brukt atombomber i denne konflikten. På et eller annet hvis blir de nok enige om veien framover, og alt roer seg ned. 

Når det er sagt, så vil en eventuell atomkrig i dette området få store konsekvenser for hele verden, Norge inkludert. Vi risikerer bl.a. å få en flom av flyktninger som verden aldri har sett maken til før, med de konsekvensene som det vil føre til - både økonomisk og samfunnsmessig. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en kruttønne, det er helt klart. Begge sider har vist klare tegn på at de ønsker en krig og det er som TS nevner en skummel konflikt pga. atombombe aspektet. Jeg er 50/50...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...