AnonymBruker Skrevet 1. mai #1 Skrevet 1. mai En mann i 40 årene, glemmer beskjeder, rydder ikke opp etter seg, raper og fiser høylytt med matbordet, bryr seg null om kosthold, bryr seg ikke om hva folk tenker om han, påstår ting som enten han eller andre har sagt, som ikke stemme, gjenntar det samme om og om igjen, blir aldri ferdig når han skal fortelle noe, sier egentlig det samme bare på forskjellige måter. Hva tenker dere om en slik person? Anonymkode: 701c6...354
AprilLudgate Skrevet 1. mai #2 Skrevet 1. mai Hvorfor tenker du spesifikt autist om dette? Dette høres ut som noe annet. 17
AnonymBruker Skrevet 1. mai #3 Skrevet 1. mai AprilLudgate skrev (Akkurat nå): Hvorfor tenker du spesifikt autist om dette? Dette høres ut som noe annet. Hva da? Anonymkode: 701c6...354
AnonymBruker Skrevet 1. mai #5 Skrevet 1. mai Ingen kan diagnostisere noen over nett, spesielt ikke på så lite informasjon. Anonymkode: 7ca99...8be 5
AnonymBruker Skrevet 1. mai #6 Skrevet 1. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hjerneskade? Anonymkode: 04c81...0d5 Han har epilepsi, kan det være årsaken til den rare oppførselen? Anonymkode: 701c6...354 1 1
AprilLudgate Skrevet 1. mai #7 Skrevet 1. mai (endret) AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva da? Anonymkode: 701c6...354 Tja. Virker jo litt psykisk utviklingshemmet kanskje? Om dette beskriver HELE hans atferd? Umulig å besvare sånt når du kun beskriver dårlige manerer og glemmer ting. Endret 1. mai av AprilLudgate 4 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai #8 Skrevet 1. mai AprilLudgate skrev (4 minutter siden): Tja. Virker jo litt psykisk utviklingshemmet kanskje? Om dette beskriver HELE hans atferd? Umulig å besvare sånt når du kun beskriver dårlige manerer og glemmer ting. Kan det at han har epilepsi være en årsak? Anonymkode: 701c6...354
Abra Skrevet 1. mai #9 Skrevet 1. mai Jeg er autist. Og ingenting av det du nevner her beskriver meg. 15 2 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai #10 Skrevet 1. mai Hm, jeg er helt motsatt av denne mannen og mistenker at jeg er autistisk. Han høres bare veldig uhøflig ut? Anonymkode: dc552...097 6 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai #11 Skrevet 1. mai AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Kan det at han har epilepsi være en årsak? Anonymkode: 701c6...354 Nei. Har selv epilepsi og oppfører meg ikke sånn. Kan være en hjerneskade. Anonymkode: 43580...039 1
Stor pike Skrevet 1. mai #12 Skrevet 1. mai (endret) Hvorfor slenger man seg på en autisme diagnose bare fordi en person er litt annerledes? Hvorfor er det viktig for ts å vite dette? Endret 1. mai av Stor pike 8 2 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai #13 Skrevet 1. mai Jeg er også helt motsatt av denne mannen, og har diagnosen Asperger. Kan det være lav intelligens? Det er også et spekter. Anonymkode: 1db80...5d7 7 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai #14 Skrevet 1. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei. Har selv epilepsi og oppfører meg ikke sånn. Kan være en hjerneskade. Anonymkode: 43580...039 Ok, men med flere anfall siden barndommen kan epilepsi utløse en hjeneskade+?? Anonymkode: 701c6...354 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai #15 Skrevet 1. mai Høres ut som en normal mann, du finner slike i alle land. (Spesielt enkelte steder i asia.) Anonymkode: db9de...3bd 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai #16 Skrevet 1. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Høres ut som en normal mann, du finner slike i alle land. (Spesielt enkelte steder i asia.) Anonymkode: db9de...3bd Han er 100% norsk. Anonymkode: 701c6...354
AnonymBruker Skrevet 1. mai #17 Skrevet 1. mai Stor pike skrev (4 minutter siden): Hvorfor slenger man seg på en autisme diagnose bare fordi en person er litt annerledes? Hvorfor er det viktig for ts å vite dette? Han er en jeg må forholde meg til. Anonymkode: 701c6...354
AnonymBruker Skrevet 1. mai #18 Skrevet 1. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han er 100% norsk. Anonymkode: 701c6...354 Ja, i alle land, Norge inkludert. Anonymkode: db9de...3bd
AnonymBruker Skrevet 1. mai #19 Skrevet 1. mai AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg er også helt motsatt av denne mannen, og har diagnosen Asperger. Kan det være lav intelligens? Det er også et spekter. Anonymkode: 1db80...5d7 Mye mulig, han er ikke den skarpeste kniven i skuffen. Anonymkode: 701c6...354
Honey Dew Skrevet 1. mai #20 Skrevet 1. mai Hva ER det med kvinnfolk på kg og deres behov for å sette diagnoser på folk? 4 1 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå