AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:34 #1 Del Skrevet torsdag kl 14:34 Jeg hadde påskeferien i min turnus, jobbet fredag, lørdag og søndag. Fikk en f4 dag. Skal nå jobbe 29 mai og får igjen f4, høres dette riktig ut? Er jo snart en stor vits å jobbe røde dager, trenger pengene ikke fri. Anonymkode: 7ea6f...f39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:40 #2 Del Skrevet torsdag kl 14:40 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg hadde påskeferien i min turnus, jobbet fredag, lørdag og søndag. Fikk en f4 dag. Skal nå jobbe 29 mai og får igjen f4, høres dette riktig ut? Er jo snart en stor vits å jobbe røde dager, trenger pengene ikke fri. Anonymkode: 7ea6f...f39 Kan du ikke velge å få helligdagstillegget i stedet? Anonymkode: c09f5...e43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:41 #3 Del Skrevet torsdag kl 14:41 Og fikk du en f4 dag for tre helligdager? Og ikke noe helligdagstillegg? Anonymkode: c09f5...e43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:08 #4 Del Skrevet torsdag kl 15:08 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Og fikk du en f4 dag for tre helligdager? Og ikke noe helligdagstillegg? Anonymkode: c09f5...e43 Får 33% tillegg for f4 Anonymkode: 7ea6f...f39 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 21:21 #5 Del Skrevet torsdag kl 21:21 Du kunne ha tatt ut 4-6 F4, avhengig av hvor lange vakter du har og om du hadde dag eller kveld på påskeaften (helligdagstillegg fra kl 12). Så er jo tross alt ikke så mye å ha to F4. Du får som en annen påpeker, 33% tillegg for F4. Anonymkode: 1c652...8e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 22:18 #6 Del Skrevet torsdag kl 22:18 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Du kunne ha tatt ut 4-6 F4, avhengig av hvor lange vakter du har og om du hadde dag eller kveld på påskeaften (helligdagstillegg fra kl 12). Så er jo tross alt ikke så mye å ha to F4. Du får som en annen påpeker, 33% tillegg for F4. Anonymkode: 1c652...8e7 Ikke jeg som bestemmer dette. Påskeaften er rød da den er inneklemt. Anonymkode: 7ea6f...f39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 22:24 #7 Del Skrevet torsdag kl 22:24 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ikke jeg som bestemmer dette. Påskeaften er rød da den er inneklemt. Anonymkode: 7ea6f...f39 Men poenget var at du får 133% for de fleste timene. Anonymkode: 1c652...8e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 22:30 #8 Del Skrevet torsdag kl 22:30 De tar mye i skatt. Ikke mye ekstra for å jobbe i påsken her. De tjener bedre gutta i nordsjøen. Anonymkode: 3bfb5...b66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra200 Skrevet torsdag kl 22:36 #9 Del Skrevet torsdag kl 22:36 Tror du har misforstått ordningen, for hver time rød dag du jobber opparbeider du deg timer som du kan ta ut som fri, istedenfor helligdagstillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 22:42 #10 Del Skrevet torsdag kl 22:42 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): De tar mye i skatt. Ikke mye ekstra for å jobbe i påsken her. De tjener bedre gutta i nordsjøen. Anonymkode: 3bfb5...b66 Da får en prøve å få jobb i Nordsjøen da... Anonymkode: 8cde8...51a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 05:08 #11 Del Skrevet i går, 05:08 AnonymBruker skrev (6 timer siden): De tar mye i skatt. Ikke mye ekstra for å jobbe i påsken her. De tjener bedre gutta i nordsjøen. Anonymkode: 3bfb5...b66 Skatten er sinnsyk. Betale 25k i skatt 😭 Anonymkode: df1e3...84c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vestlig Skrevet 18 timer siden #12 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (22 timer siden): De tar mye i skatt. Ikke mye ekstra for å jobbe i påsken her. De tjener bedre gutta i nordsjøen. Anonymkode: 3bfb5...b66 Damene i Nordsjøen tjener også greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå