Gå til innhold

Hoka sko erfaringer?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Synes de er helt håpløst dårlige. Nok en motegreie «alle» liker, fordi det er inn.

Anonymkode: 42416...e49

Nei, langt ifra. Jeg sliter med Hallux Vargus, har prøvd massevis av sko de siste årene. Hoka Clifton-skoene er de eneste som duger for meg som jobber i helse og går mye i løpet av en arbeidsdag. 

Det er en grunn til at så mange av mine kollegaer velger disse skoene. 

Anonymkode: 51d4c...09c

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Da blir det nok Hoka Bondi. Skal brukes på jobb, og til og gå med til og fra jobb og butikk turer, på asfalt. Regner med de holder en stund når de skal brukes til det. Går mye i skog og mark også men da kommer jeg til å bruke noen andre sko.

Ts.

Anonymkode: 6c081...335

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Synes de er helt håpløst dårlige. Nok en motegreie «alle» liker, fordi det er inn.

Anonymkode: 42416...e49

:ler: din mening. Jeg har brukt de i flere år, både jobb og privat. Fordi de funker mine bein og min kropp. Har slitt mye med smerter i både hofter og hæler. Disse er de som gir meg minst plager. Har prøvd feks. gaitline som liksom skal være så bra og bedre i følge de i butikk, men de klarer jeg ikke å gå i. 

Anonymkode: b5da1...7d5

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Jeg har prøvde flere ulike modeller, men skjønner ikke hypen. De er trange over foten og små i størrelsen og når jeg bruker dem sovner foten vekk fordi det klemmer under/stiv og rar såle. 

Anonymkode: a8569...e35

Har du kjøp bred  eller smal modell? 
Jeg har smale føtter, så er de beste skoene jeg har hatt. Ja, de er små i str, men det er jo bare og gå et halvt eller helt nr om. Om bred modell er for trange over foten for deg er det jo ikke riktige sko for deg. 

Anonymkode: dd30e...f83

AnonymBruker
Skrevet

Har kjøpt mitt 4 par nå. Bruker på jobb på vinteren, og på sommeren hele tiden. Har to par jeg bytter på med på sommeren. Beste skoene jeg har hatt. Tørr ikke kjøpe noe annet, har gjort så mye bomkjøp før. 

Anonymkode: dd30e...f83

AnonymBruker
Skrevet

Mange klager på Hoka, men jeg har virkelig ingen ting å utsette på dem. Jeg har et par Bondi wide på jobb. De har jeg hatt i 3 år, så jeg husker ikke nummeret etter modellnavnet. De har holdt kjempegodt. Jeg bruker dem ikke hver dag, men kanskje annenhver. 

I fjor vår kjøpte jeg et par Bondi 8 som jeg har brukt til å gå med. De er ikke brukt til trening, men har fått ganske mange mil på asfalt og sti gjennom hele fjorårssesongen og igjen i år. De er brukt på storbyturer, til stolpejakt og generell hverdagsbruk. De er overraskende lite slitt, de også. 

Bondi passer meg godt, både i wide og regular-variant. Jeg er tung og har litt breie føtter, men ikke ekstremt. 

Jeg bruker også skohorn/skoskje. Det forebygger garantert slitasje. :) 

Anonymkode: 7fddd...1e3

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Gode sko. Beste skoene jeg har hatt ♥️

Anonymkode: 2fa94...cf6

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tursko fra Hoka, veldig gode og lette.

Anonymkode: f2181...cf7

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...