AnonymBruker Skrevet 2. mai 2025 #21 Skrevet 2. mai 2025 Jeg har hatt 4 par clifton, alle ble ødelagt o hælkappen på under en mpned. I mine øyne er er de ikke verdt prisen. Finnes så mange andre gode sko. Vært kjempe fornøyd med addias galaxy. Gode sko som fungerer fint som hverdags sneakers Anonymkode: ed3f7...cbf
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2025 #22 Skrevet 2. mai 2025 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg har hatt 4 par clifton, alle ble ødelagt o hælkappen på under en mpned. I mine øyne er er de ikke verdt prisen. Finnes så mange andre gode sko. Vært kjempe fornøyd med addias galaxy. Gode sko som fungerer fint som hverdags sneakers Anonymkode: ed3f7...cbf For meg med Hallux Valgus er Hoka den eneste skoen jeg bruker. Har par hjemme og de har vart i årevis. Det er forskjellige Clifton-modeller, alt etter når jeg har kjøpt dem. Har lagt bort alle mine andre sneekers, ingen av dem kan måle seg med Hoka. Og jeg har aldri opplevd at hælkappen er blitt ødelagt. Anonymkode: 51d4c...09c 1
Roadrunner Skrevet 2. mai 2025 #23 Skrevet 2. mai 2025 Startet med Clifton 8 for ca 4 år siden, har senere også hatt både Clifton 9 og nå senest Clifton 10. Alle i Wide-modell, da jeg har brede føtter og er høy over vristen. Knær og rygg er meget fornøyde med HOKA, spesielt ved trasking på mye hardt underlag. Bruker mine daglig året rundt, og synes kvaliteten har blitt bedre fra Clifton 8 til Clifton 9. Hælkappen har vært et svakt punkt, men der må jeg skylde en del på meg selv, som av latskap ikke knyter opp lissene og tar skoene på meg skikkelig hver gang... Er man relativt tung vil dempingen bli noe redusert over tid, men det merker jeg mest når jeg så tar på meg nye sko og merker forskjellen. Har også vært godt fornøyd med Skechers Air Cushioning til hverdags, men det er alltid HOKA som blir foretrukket på gåturer. Har også egne par HOKA til innendørsbruk på tredemølle og generell trening.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2025 #24 Skrevet 2. mai 2025 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): 😂 Det heter skohorn! 👍 Anonymkode: e80a7...8c4 nope, vi sier også skoskje på vestlandet her jeg bor.. skohorm bruker vi ikke.. Anonymkode: eb014...8f0 3
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2025 #25 Skrevet 2. mai 2025 Jeg har hatt 5 par og mannen min 2. samtidige har slitt hull bak inni veldig (ekstremt) fort. Men de redder dårlige hofter for min del, så jeg har fortsatt å kjøpe likevel 🥲 Anonymkode: a586b...8e8
Titania Skrevet 2. mai 2025 #26 Skrevet 2. mai 2025 Jeg er veldig fornøyd med Bondiene jeg har hatt (og har). Pga sykelig overvekt slites sko ekstra fort, men mine har holdt 1,5-2 år før de trengs å byttes, og bruker de daglig.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2025 #27 Skrevet 2. mai 2025 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): nope, vi sier også skoskje på vestlandet her jeg bor.. skohorm bruker vi ikke.. Anonymkode: eb014...8f0 Jeg er også vestlending, men har alltid sagt skohorn. Anonymkode: 51d4c...09c
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2025 #28 Skrevet 2. mai 2025 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Har bestemt meg for å kjøpe meg Hoka sko. Men nå har jeg lest en del omtaler på nettet, og det står at det er dårlig kvalitet og at de fort blir ødelagt. Jeg skal ikke bruke dem til å løpe med. Blir nok Hoka Bondi 8 eller 9. Noen her som har Hoka sko og er fornøyd? Anonymkode: 6c081...335 Har Hoka Clifton 8 og 9. Veldig fornøyd. Har og Ora veldig gode sommersko. Anonymkode: 622e8...dd6
Pilleville Skrevet 2. mai 2025 #29 Skrevet 2. mai 2025 Kjøper 5-6 par clifton i året. Kun det eg bruker. Går i gjennomsnitt 21000 skritt om dagen. Veldig fornøyd.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2025 #30 Skrevet 2. mai 2025 Kjøpte et par Bondi, ekstra vide, før jul. De gjorde underverker for min kronisk betente hæl. MEN det såle-belegget under skoen løsnet etter noen måneder. Prøvde å lime på igjen til å begynne med, men løsnet bare mer og mer. Nå, et halvår etter jeg kjøpte de, ser de veldig gamle ut😅. Men gode å gå i, det er de! Anonymkode: 9f2fe...04e
Pilleville Skrevet 2. mai 2025 #31 Skrevet 2. mai 2025 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kjøpte et par Bondi, ekstra vide, før jul. De gjorde underverker for min kronisk betente hæl. MEN det såle-belegget under skoen løsnet etter noen måneder. Prøvde å lime på igjen til å begynne med, men løsnet bare mer og mer. Nå, et halvår etter jeg kjøpte de, ser de veldig gamle ut😅. Men gode å gå i, det er de! Anonymkode: 9f2fe...04e Du får sikkert nye
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2025 #32 Skrevet 2. mai 2025 Bruker bondi både til jobb og hverdags. Veldig fornøyd. Slites noe oppå vristen ved stortå, men det gjør alle mine sko uansett merke da stortåa peker litt oppover Forøvrig synes jeg at 9 er bedre enn 8, 8 ble litt for bred, bedre passform til meg i 9 hvertfall. Kjøpt et par clifton 9 til å løpe i. Synes bondi blir for "klumpete" til det. Anonymkode: b5da1...7d5
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2025 #33 Skrevet 2. mai 2025 Jeg bruker Hoka Arahi pga overpronasjon og er også plattfot. Sliter med i det hele tatt å finne sko jeg kan bruke. Tror jeg kjøpte min første par for 5-6 år siden og er nå på mitt 4 par og det har vært utrolige gode sko for meg. Jeg bruker de på jobb, til turer i terreng, som arbeidssko i hagen etc. Jeg har ennå ikke opplevdt å slite hull i hverken sko eller såle og er veldig fornøyd med kvaliteten. Jeg ruker skoskje og passer på å knytte opp skoene før jeg tar de på, noe selgeren påpekte var viktig for varighet. Anonymkode: c72eb...5af
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2025 #34 Skrevet 2. mai 2025 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg er også vestlending, men har alltid sagt skohorn. Anonymkode: 51d4c...09c Jeg er fra nordvest og der sier vi skoskje Anonymkode: 1aea7...668
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2025 #35 Skrevet 2. mai 2025 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er fra nordvest og der sier vi skoskje Anonymkode: 1aea7...668 Jeg er fra sørvest - og sier som sagt skohorn. Kanskje det som er forskjellen. Anonymkode: 51d4c...09c
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2025 #36 Skrevet 2. mai 2025 Mine har holdt et par år hver. Da bruker jeg dem de aller fleste dager, i hvert fall i den snø- og isfrie delen av året. Har i utgangspunktet kontorjobb, men går en del rundt innendørs der og går nok en del mer enn snittet utendørs ellers. De blir slitt, for all del, og det er litt irriterende. Så opplever jeg likevel at prisen pr. kilometer før de går opp i limingen er helt ok for meg, ut fra det komfortnivået jeg opplever med dem. Folk og føtter er forskjellige, altså, men de passer akkurat meg godt. Den modellen jeg bruker finnes i hvert fall i tre bredder: Vanlig, wide og extra wide. Jeg bruker wide. Jeg er forresten mann, i den grad det måtte bety noe. Anonymkode: 846ce...750
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2025 #37 Skrevet 2. mai 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er fra nordvest og der sier vi skoskje Anonymkode: 1aea7...668 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er fra sørvest - og sier som sagt skohorn. Kanskje det som er forskjellen. Anonymkode: 51d4c...09c ✅ Begge er riktige: Skohorn: Det mest vanlige og formelle ordet. Skoskje: Vanlig i hverdagsbruk – særlig fordi redskapet ligner litt på en skje. Anonymkode: 13b2a...5b6 3
Janina1 Skrevet 2. mai 2025 #38 Skrevet 2. mai 2025 Jeg har Hoka Bondi 8, Hoka Arahi og Hoka Clifton 9. Arahi brukes på jobb (sykehus) og de to andre modellene brukes til vanlig. Synes spesielt Clifton 9 er gode å gå i.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2025 #39 Skrevet 2. mai 2025 Janina1 skrev (Akkurat nå): Jeg har Hoka Bondi 8, Hoka Arahi og Hoka Clifton 9. Arahi brukes på jobb (sykehus) og de to andre modellene brukes til vanlig. Synes spesielt Clifton 9 er gode å gå i. Enig, Clifton 9 er kjempegode, Jeg jobber og innen helse og bruker Hoka på jobb hver arbeidsdag. Anonymkode: 51d4c...09c
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2025 #40 Skrevet 2. mai 2025 Synes de er helt håpløst dårlige. Nok en motegreie «alle» liker, fordi det er inn. Anonymkode: 42416...e49
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå