AnonymBruker Skrevet 1. mai #1 Skrevet 1. mai Har bestemt meg for å kjøpe meg Hoka sko. Men nå har jeg lest en del omtaler på nettet, og det står at det er dårlig kvalitet og at de fort blir ødelagt. Jeg skal ikke bruke dem til å løpe med. Blir nok Hoka Bondi 8 eller 9. Noen her som har Hoka sko og er fornøyd? Anonymkode: 6c081...335
Thjelp Skrevet 1. mai #2 Skrevet 1. mai Jeg har hatt mine BONDI 8 i to år, og er kjempefornøyd. De er fremdeles veldig gode å gå i, og fremstår ikke ødelagt på noen måte for meg. Mine har vært hverdagssko med en og annen lengre gåtur her og der. Pluss et par vakter på betonggulv på jobb 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai #3 Skrevet 1. mai De tåler omtrent 80 mil på grus/asfalt, da er de ødelagt. Anonymkode: 3ee24...b48 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai #4 Skrevet 1. mai Thjelp skrev (3 timer siden): Jeg har hatt mine BONDI 8 i to år, og er kjempefornøyd. De er fremdeles veldig gode å gå i, og fremstår ikke ødelagt på noen måte for meg. Mine har vært hverdagssko med en og annen lengre gåtur her og der. Pluss et par vakter på betonggulv på jobb Så bra 👍 Anonymkode: 6c081...335
AnonymBruker Skrevet 1. mai #5 Skrevet 1. mai Synes mine har holdt seg veldig bra. Løper ikke, men går mye tur på både på asfalt og mark Anonymkode: 58510...8c1 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai #6 Skrevet 1. mai Veldig gode sko, men ble fort hull i hælen og var ikke gode lenger etter ca 1 år og 2 mnd. Går mye tur og er litt overvektig, så mulig demningen holder seg bedre om du er lett/normalvektig. Anbefaler å bruke skoskje når du skal ta dem på for å spare hælen😊 Anonymkode: 10769...0dc 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai #7 Skrevet 1. mai Jeg er på mitt fjerde par nå; jeg er på beina hele dagen på jobb (betonggulv), og de sparer meg for vonde føtter etter jobb. Det siste paret mitt (Clifton 9) ble kjøpt i august/september 23 og er brukt mer eller mindre daglig, også vinter. Ser det begynner å komme slitasjetegn på de, men betydelig mindre enn det forrige paret jeg hadde (Clifton 8 ) som ble kjøpt i juni 22. Er forsiktig med hælkappe og lisser, og regner med at de holder en liten stund til 👍 Anonymkode: 2a134...d50 1
visp Skrevet 1. mai #8 Skrevet 1. mai Jeg kjøpte et par for å ha på jobb for har vondt under føttene i perioder, særlig under mensen, men jeg får faktisk vondere av å gå med de, så har aldri sett hvor fort de slites. Prøver i perioder å venne meg til de, men gir alltid opp etter en dag. 3
AnonymBruker Skrevet 1. mai #9 Skrevet 1. mai Jeg har prøvde flere ulike modeller, men skjønner ikke hypen. De er trange over foten og små i størrelsen og når jeg bruker dem sovner foten vekk fordi det klemmer under/stiv og rar såle. Anonymkode: a8569...e35 4
AnonymBruker Skrevet 1. mai #10 Skrevet 1. mai Jeg kjøpte Hoka for å bruke på jobb (sykehus) og var ikke veldig fornøyd. Jeg har vært mer fornøyd med Asics. Jeg har lange, men smale føtter og er litt hulfot. Med Hoka fikk jeg mer vondt i hælen og fotbuen. Anonymkode: f3193...713 3
AnonymBruker Skrevet 1. mai #11 Skrevet 1. mai Jeg bruker Bondi Wide som hverdagssko, og tar med de gamle på jobb når jeg kjøper nye. Noen av parene mine er veldig mange år gamle, men fortsatt gode nok til jobb. Kjøper nye fordi de etterhvert blir dårligere i dempingen, men det tar tid. Bytter nok ut etter et par år tipper jeg. Har Challenger til løping ute og fjell og sånn, super happy med de og. Anonymkode: 3eb8e...bef 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai #12 Skrevet 1. mai AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Veldig gode sko, men ble fort hull i hælen og var ikke gode lenger etter ca 1 år og 2 mnd. Går mye tur og er litt overvektig, så mulig demningen holder seg bedre om du er lett/normalvektig. Anbefaler å bruke skoskje når du skal ta dem på for å spare hælen😊 Anonymkode: 10769...0dc Samme her. Hull i hælene. Har hatt 2 par. Samme problem på begge Anonymkode: 7c2b3...cf8 3
AnonymBruker Skrevet 1. mai #13 Skrevet 1. mai Jeg har prøvd flere modeller, men alle er like vonde å gå i. Har endt opp med et par billige sko fra Sport Outlet som er veldig gode. Anonymkode: 18c59...de9 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai #14 Skrevet 1. mai Jeg tror det varierer veldig, mine er brukt hver dag i snart 3 år. Går tur 10 km daglig + det jeg går utenom. Synes de er veldig gode gå med. Mamma fikk bedret ryggen (født med skjev rygg), og hun må bytte annenhvert år. Begge har clifton. Søsteren og kusinen min fikk vondt av skoene. Anonymkode: fcacf...a62 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai #15 Skrevet 1. mai Jeg hadde Hoka Challenger for tre år siden, de gikk istykker etter et år. Fikk nye på garantien, de holdt også et år. Kjøpte Hoka Clifton 8 Wide for halvannet år siden, de er nå helt utslitte, hull både i tå og hæl. Skal sies at skoene har vært utrolig behagelige, både til tur og jogging. Jeg har byttet til Topo Athletic. Anonymkode: 189dd...531
AnonymBruker Skrevet 1. mai #16 Skrevet 1. mai AnonymBruker skrev (8 timer siden): De tåler omtrent 80 mil på grus/asfalt, da er de ødelagt. Anonymkode: 3ee24...b48 Da tåler de bare 3 mnd bruk i mitt eie. Da blir det aldri Hoka. Anonymkode: 74150...682 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai #17 Skrevet 2. mai Jeg har Clifton og Bondi. Går mye på asfalt. Synes det er veldig gode sko, med mye demping. Jeg har bred og høy vrist, men disse er veldig behagelige på. Clifton har også høyt dropp, og er god om man sliter med betennelse under foten. AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg har prøvde flere ulike modeller, men skjønner ikke hypen. De er trange over foten og små i størrelsen og når jeg bruker dem sovner foten vekk fordi det klemmer under/stiv og rar såle. Anonymkode: a8569...e35 Da må du opp en størrelse Anonymkode: 13b2a...5b6 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai #18 Skrevet 2. mai Jeg har hatt Hoka de siden Asics endret sine sko rundt 7 år siden og er strålende fornøyd, men jeg bruker ikke samme skopar hver dag hele tiden - jeg har flere til ulik bruk, de som bruker skoene både til hverdags, trening og fest liksom sliter selvsagy mye hardere på skoene sine enn de som bytter sko mellom hver greie. Anonymkode: eb014...8f0
AnonymBruker Skrevet 2. mai #19 Skrevet 2. mai Jeg har alltid brukt billige sko fra Zalando etc. så begynte jeg å få plager med knærne. Gikk over til Hoka Bondi 9, etter overtalelse fra samboer, og knærne føles ikke vonde lenger. Prøvde Bondi 8 i butikk nå da de var kraftig nedsatt, de har virkelig ikke god nok passform for mine føtter, sammenlignet med Bondi 9. Og dama i butikken sa at Hoka har gjort store forbedringer mtp støtte på 9-versjonen, og at det er som dag og natt. Så er nok ikke rart at 8’eren var så kraftig nedsatt. I tillegg virker den «hvite» 8’eren nesten lilla sammenlignet med den hvite 9’eren, så 9’eren er mye penere også. Eneste jeg har å klage på med Hoka er de store, stygge bokstavene på siden. Men det vises jo heldigvis ikke så godt på den hvite varianten. Anonymkode: 1aea7...668
AnonymBruker Skrevet 2. mai #20 Skrevet 2. mai AnonymBruker skrev (9 timer siden): Veldig gode sko, men ble fort hull i hælen og var ikke gode lenger etter ca 1 år og 2 mnd. Går mye tur og er litt overvektig, så mulig demningen holder seg bedre om du er lett/normalvektig. Anbefaler å bruke skoskje når du skal ta dem på for å spare hælen😊 Anonymkode: 10769...0dc 😂 Det heter skohorn! 👍 Anonymkode: e80a7...8c4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå