AnonymBruker Skrevet torsdag kl 13:50 #41 Del Skrevet torsdag kl 13:50 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva gjør at du beiser terrassen på 1.mai? Hvorfor ikke respektere at det er arbeidernes dag og man ikke gjør arbeid i hage eller andre steder? Anonymkode: ee266...322 Det der er jo bare tull. Du blander kanskje med helligdagsfred? Hva gjør det mot arbeidernes sak om man gjør hagearbeid i egen hage denne dagen, eller maler et gulv? Vi flagger heller ikke vi, på 1. mai. 😱 Anonymkode: 8f34e...c4a 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 13:51 #42 Del Skrevet torsdag kl 13:51 Spilt av Internasjonalen med Grex Vocalis, gått tur 13 km, vasket sengetøy som tørkes ute, laget veggis lasangne som skal i ovnen om et par timer. Anonymkode: 8a0e0...d9f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
princeofithilien Skrevet torsdag kl 14:00 #43 Del Skrevet torsdag kl 14:00 (endret) Jeg har hatt besøk i hagen av mamma og to av brødrene mine + min søte, lille niese. Etterpå sykla mamma og jeg en liten tur til kirkegården, og nå skal jeg snart lage middag! Endret torsdag kl 14:00 av princeofithilien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:12 #44 Del Skrevet torsdag kl 14:12 AnonymBruker skrev (1 time siden): 1.mai er ikke en helligdag så regler/lover om helligdagsfred gjelder ikke. Anonymkode: 99a0f...8cd Nei og det må man selvsagt " ri" for det det er verdt da? Jeg kunne ta det med respekt for de som markerer dagen men det er et ord folk ikke forstår så du får bare holde på. Hvis du er en med en jobb så har du endel å takke og respektere arbeiderbevegsen for du og, men du tar vel ting som en selvfølge da. Hvis du bor langt fra folk, så glem hva jeg sa. Da har du ingen å respektere, men i tettbygd strøk.. Anonymkode: 0fc7d...222 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:23 #45 Del Skrevet torsdag kl 14:23 Har vært på jobb i dag. Er vi fotfolket som skaper verdier💪 Anonymkode: 5a9aa...8b9 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:27 #46 Del Skrevet torsdag kl 14:27 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Nei og det må man selvsagt " ri" for det det er verdt da? Jeg kunne ta det med respekt for de som markerer dagen men det er et ord folk ikke forstår så du får bare holde på. Hvis du er en med en jobb så har du endel å takke og respektere arbeiderbevegsen for du og, men du tar vel ting som en selvfølge da. Hvis du bor langt fra folk, så glem hva jeg sa. Da har du ingen å respektere, men i tettbygd strøk.. Anonymkode: 0fc7d...222 Hvilken parole gikk du under i toget? Anonymkode: 8942b...c7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:31 #47 Del Skrevet torsdag kl 14:31 Regn og litt vind,frister ikke å gå ut.Så etter å ha vaska litt klær,sitter jeg og spiser salat og det på Police Interceptor.Ingen planer ellers. Anonymkode: ed11e...a1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:34 #48 Del Skrevet torsdag kl 14:34 AnonymBruker skrev (1 time siden): 1.mai er ikke en helligdag så regler/lover om helligdagsfred gjelder ikke. Anonymkode: 99a0f...8cd Det er ikke det som er poenget mitt. Det er en dag som markerer arbeidernes dag til å ikke jobbe. I solidaritet med fagbevegelsens kamp er det normal skikk og bruk å respektere den dagen og ikke arbeide i hagen/ute. Det handler om respekt, ikke lovverk. Anonymkode: ee266...322 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:34 #49 Del Skrevet torsdag kl 14:34 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Nei og det må man selvsagt " ri" for det det er verdt da? Jeg kunne ta det med respekt for de som markerer dagen men det er et ord folk ikke forstår så du får bare holde på. Hvis du er en med en jobb så har du endel å takke og respektere arbeiderbevegsen for du og, men du tar vel ting som en selvfølge da. Hvis du bor langt fra folk, så glem hva jeg sa. Da har du ingen å respektere, men i tettbygd strøk.. Anonymkode: 0fc7d...222 Mener du virkelig at man skal respektere en helligdagsfred som ikke eksisterer? Tror du at de som har vært ute i dag, ikke benytter seg av muligheten når de kommer hjem igjen? Hvilke rettigheter mener du vi skulle demonstrert for i dag? 6 timers arbeidsdag og 6 uker med ferie? Ta deg sammen. Anonymkode: dfff6...0e0 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:35 #50 Del Skrevet torsdag kl 14:35 Vært på lang tur med hunden. Så jobber jeg med en eksamensoppgave, mens mannen omsider bytter dekk på bilene.. To av ungene skal snart på fotballtrening, så sa tenkte jeg å jogge litt 😊 Anonymkode: ad940...b9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:35 #51 Del Skrevet torsdag kl 14:35 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvilken parole gikk du under i toget? Anonymkode: 8942b...c7d Det er dessverre ikke noe tog her jeg bor. Anonymkode: 0fc7d...222 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:35 #52 Del Skrevet torsdag kl 14:35 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Det der er jo bare tull. Du blander kanskje med helligdagsfred? Hva gjør det mot arbeidernes sak om man gjør hagearbeid i egen hage denne dagen, eller maler et gulv? Vi flagger heller ikke vi, på 1. mai. 😱 Anonymkode: 8f34e...c4a Kanskje du kan lese deg opp på hva 1. mai er og hvorfor vi har fri? Det handler om respekt for dagen og fagbevegelsens kamp som alle arbeidstakere nyter godt av. Anonymkode: ee266...322 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:36 #53 Del Skrevet torsdag kl 14:36 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Mener du virkelig at man skal respektere en helligdagsfred som ikke eksisterer? Tror du at de som har vært ute i dag, ikke benytter seg av muligheten når de kommer hjem igjen? Hvilke rettigheter mener du vi skulle demonstrert for i dag? 6 timers arbeidsdag og 6 uker med ferie? Ta deg sammen. Anonymkode: dfff6...0e0 Ta deg sammen selv. Anonymkode: 0fc7d...222 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:36 #54 Del Skrevet torsdag kl 14:36 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Mener du virkelig at man skal respektere en helligdagsfred som ikke eksisterer? Tror du at de som har vært ute i dag, ikke benytter seg av muligheten når de kommer hjem igjen? Hvilke rettigheter mener du vi skulle demonstrert for i dag? 6 timers arbeidsdag og 6 uker med ferie? Ta deg sammen. Anonymkode: dfff6...0e0 Jeg har ikke nevnt helligdagsfred mer et eneste ord. Det handler om respekt for dagen, les deg gjerne opp om hvorfor vi har fri 1.mai. Anonymkode: ee266...322 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:37 #55 Del Skrevet torsdag kl 14:37 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er dessverre ikke noe tog her jeg bor. Anonymkode: 0fc7d...222 Lag deg ditt eget tog da, når det er så sinnssykt viktig for deg med denne respekten du skal prakke på alle andre. Anonymkode: dfff6...0e0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:38 #56 Del Skrevet torsdag kl 14:38 Har pyntet med flagg og blomster, Gikk en tur på formiddagen. så har vi hatt en god lunsj med spekemat, hjemmelaget potetsalat og eggerøre. Avkommet sang internasjonalen ellinors vise og vi hadde det koselig. Så jeg jeg sett en dokumentar om Trygve Bratteli på nrk, men det orket ikke ungen for hun har lest biografien hans, så hun mener hun vet alt. Så da gikk hun og spilte playstation isteden for. Senere ungen på første mai markeringen, men jeg sksl bli hjermme å hvile. Anonymkode: 78b46...ed2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:43 #57 Del Skrevet torsdag kl 14:43 Vanlig arbeidsdag i turnus. Anonymkode: 5b319...944 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:56 #58 Del Skrevet torsdag kl 14:56 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Det er ikke det som er poenget mitt. Det er en dag som markerer arbeidernes dag til å ikke jobbe. I solidaritet med fagbevegelsens kamp er det normal skikk og bruk å respektere den dagen og ikke arbeide i hagen/ute. Det handler om respekt, ikke lovverk. Anonymkode: ee266...322 Men gi deg da. På 70-tallet var det kanskje litt kontroversielt enkelte steder, men nå er det ingen som tenker sånn lenger. Her var absolutt hele gata i sving med hagearbeid og diverse. Dessuten kjenner jeg ingen «solidaritet med fagbevegelsens kamp», jeg synes de er noen tullinger. Anonymkode: 84c2f...64d 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:02 #59 Del Skrevet torsdag kl 15:02 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Lag deg ditt eget tog da, når det er så sinnssykt viktig for deg med denne respekten du skal prakke på alle andre. Anonymkode: dfff6...0e0 Du leste hva jeg skrev ; " Jeg kunne ta det med respekt for de som markerer dagen men det er et ord folk ikke forstår så du får bare holde på." og jeg fikk jo rett. Anonymkode: 0fc7d...222 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:04 #60 Del Skrevet torsdag kl 15:04 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Kanskje du kan lese deg opp på hva 1. mai er og hvorfor vi har fri? Det handler om respekt for dagen og fagbevegelsens kamp som alle arbeidstakere nyter godt av. Anonymkode: ee266...322 Og du vet vel såpass at ikke ALLE har fri i dag, hvor skal vi klage? Vi viser jo ikke alle dere som har fri respekt, nettopp fordi vi er TVUNGET til å jobbe! AS Norge vil ikke fungere optimalt om alle legger ned arbeidet pga at vi har arbeidernes dag. Dessuten forstår jeg godt de som gjør forfallende arbeid på en fridag, det gjør jeg selv når jeg først får anledning enten det er helligdag eller annen fri. Anonymkode: 384bd...d38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå