AnonymBruker Skrevet 1. mai #21 Skrevet 1. mai En nydelig fridag. Sitter i morgenkåpen. Med serie går på tv i bakgrunnen og skroller på mobilen. Har ingen planer. Bare slappe helt av. Anonymkode: fb019...441 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai #22 Skrevet 1. mai Vært på Pizzabakeren og hentet pizza, vasket en maskin med klær. Nå ligger jeg på sofaen og hører på regnet utenfor (Bergen). Hvor er dere som har sol, og soler dere på terrassen? Anonymkode: 59381...f57 1
MarianneE Skrevet 1. mai #23 Skrevet 1. mai Gjør klart til feiring av Ungens 18 årsdag på lørdag. Vi får 19 gjester og det krever litt forberedelser. Pleier å se toget men i år ble det ikke noe av det. 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai #24 Skrevet 1. mai Har vasket huset og tatt en ekstra lang dusj. Jeg har bedt mor og bror på besøk for å lage middag sammen, så de kommer snart. Anonymkode: 463e0...f29 1
SPOCA Skrevet 1. mai #25 Skrevet 1. mai Vanligvis går jeg i 1. mai-tog. Det ble dessverre ikke slik i år. I år sov jeg lenge og prøvde å ikke våkne fra det marerittet som jeg vet venter meg. Venter på at en MA skal ut av kroppen, og merker allerede krampene som så smått har begynt. Av den grunn har mannen laget favorittlunsjen min. Mulig jeg skal prøve å få til en kort gåtur ut for å få luft, om jeg klarer. Ellers blir det å ta smertestillende, ligge på sofaen og prøve å planlegge kommende ferier (for å distrahere meg selv). I dag er en skikkelig møkkadag for meg, men ikke fordi det er 1. mai. Savner å kunne gå i toget. 6 1
Mardina Skrevet 1. mai #26 Skrevet 1. mai Slapper av, skriver brev og skal straks ut på en gåtur med bikkja. Og så går jeg å gleder meg til lørdag, når jeg får se daten min igjen 🥰 1 2
Frøkenfryden Skrevet 1. mai #27 Skrevet 1. mai Stod opp 5.30 som jeg pleier, hørte på måkene, drakk kaffe og så netflix. Laget ekstra god frokost, og trent styrke hjemme. Vært lang tur i sola med samboer, kjøpte iskaffe og kikket på fine hunder som var på tur. Slappe av hjemme nå og lage suppe til middag senere. Deilig med bonusfridag 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai #28 Skrevet 1. mai Vanlig fridag. Bare chiller foran tven. Anonymkode: ba4b2...0cc 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai #29 Skrevet 1. mai Helt vanlig fridag, bortsett fra å henge opp flagget. Har bakt litt, vært på stolpejakt, vasket noen maskiner med klær og bare koser oss. Fri helt til lørdag😆 Anonymkode: 92e88...395 2
Brunhilde Skrevet 1. mai #30 Skrevet 1. mai Jeg hengte opp flagg før jeg gikk tur med en venninne i 3 gode timer. 😁 I år ble det av ulike grunner ikke bytur og tog. Sender en klem til deg, @SPOCA, og håper dagen blir så fin som den kan bli. 3
AnonymBruker Skrevet 1. mai #31 Skrevet 1. mai Er sammen med familien fra morgen til midt på dagen, før jeg må jobbe fra kl 14. Helsevesenet stopper ikke opp på 1 mai Anonymkode: c3165...3c0
SPOCA Skrevet 1. mai #32 Skrevet 1. mai Brunhilde skrev (3 minutter siden): Jeg hengte opp flagg før jeg gikk tur med en venninne i 3 gode timer. 😁 I år ble det av ulike grunner ikke bytur og tog. Sender en klem til deg, @SPOCA, og håper dagen blir så fin som den kan bli. Takk, det setter jeg pris på. ❤️ 1 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai #34 Skrevet 1. mai enkefru skrev (24 minutter siden): For meg er beising av terrassen terapi og kosejobb… jeg respekterer at det er en rolig dag, så støyende maskiner unngås selvsagt. Om du ville støyet så kunne du gjort det også, 1. mai er ingen helligdag 😊 Anonymkode: dfff6...0e0
Daisy-love Skrevet 1. mai #35 Skrevet 1. mai Helt vanlig fridag. Føles som en søndag, så må minne meg på at vi er bare vel halvveis i uken 🤪 Jeg har gått en god tur, og skal gå en tur et annet sted litt senere som ligger mer i le. Var mye folk ute og løp før idag, og ellers litt roligere på veien. Hele gata er rolig, og det er ganske deilig. Det har vært litt sykdom her så tar det helt avslappet idag, også får hus og hagearbeid vente til helgen. Godt med noen sånne dager også 😊 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai #37 Skrevet 1. mai enkefru skrev (1 time siden): Vanlig fridag for meg. Jeg har beiset terrassen, nå soler jeg meg Du bor ikke på Vestlandet da nei 😅 kos deg! Her går det i vasking og baking. Anonymkode: 876b3...bc2 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai #38 Skrevet 1. mai Vanlig fridag. Sov til 9, deretter drukket masse kaffe mens jeg har sett 1. maitaler på tv. Sittet litt på terrassen i sola, det er 18 grader her. Vasket en maskin med klær og vasket badet. Nå har jeg brettet masse klær og pakker til avreise langhelg i morgen. Venter på at kjæresten min skal komme, regner med vi bestiller noe mat som han kan ta med seg på veien når han kommer. Nydelig fridag. Anonymkode: 74e98...d8a 2 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai #40 Skrevet 1. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva gjør at du beiser terrassen på 1.mai? Hvorfor ikke respektere at det er arbeidernes dag og man ikke gjør arbeid i hage eller andre steder? Anonymkode: ee266...322 Hva med å respektere oss som må jobbe i dag, og slutte å påstå at dette er en fridag? 🙄 Anonymkode: 8942b...c7d 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå