AnonymBruker Skrevet 1. mai #1 Skrevet 1. mai Er det bare en vanlig fridag for deg? Har du noen spesielle planer? Anonymkode: 551e9...ee1 1
skreppamedleppa Skrevet 1. mai #2 Skrevet 1. mai 1. mai er for det meste bare en vanlig fridag for meg. Så i dag har jeg sovet til 12. Når jeg først våknet hadde jeg kaffe slumring i sengen en stund imens jeg leste nyheter. Når jeg først sto opp jobbet jeg med skole og eksamen. Så skal jeg besøke en venninne på sykehuset, det blir koselig men ellers skal jeg bare være hjemme og skifte mellom å slappe av og jobbe med skole i kveld. Været er litt grått ellers hadde jeg nok tatt meg en tur ut i naturen men sparer på det til en dag med nydelig vær og jobber heller med eksamen og skole når været er drit. 4 1
enkefru Skrevet 1. mai #3 Skrevet 1. mai Vanlig fridag for meg. Jeg har beiset terrassen, nå soler jeg meg 2
Queen19 Skrevet 1. mai #4 Skrevet 1. mai Jeg sov lenge, så har jeg vasket kjøkkenet og badet, støvsugd, vasket gulvet, satt på et par runder med klesvask og en maskin med oppvask. Snart kommer solen frem på terrassen, da skal jeg legge meg ut, kanskje lese litt 😊 5
AnonymBruker Skrevet 1. mai #5 Skrevet 1. mai Idag gjør jeg og barnet ingenting. Hxn syntes det er godt å kunne late seg litt innimellom og få hentet seg inn. Det trenger ikke skje noe heletiden. Skole igjen i morgen for hxn. Anonymkode: d3b21...069 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai #6 Skrevet 1. mai Har vært på yoga og gått tur i sola. Skal lage pastaform med pesto og se White Lotus senere i kveld. Anonymkode: 98561...fe1
Million Skrevet 1. mai #7 Skrevet 1. mai En vanlig dag for meg. Har ryddet kjøkkenet, tatt oppvasken ut og inn av maskinen, og vasket litt der. Støvsugd gang og stue. Og så har jeg skiftet sengetøy på to senger, samt byttet dyner fra vinterdyne til sommerdyne. 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai #8 Skrevet 1. mai enkefru skrev (15 minutter siden): Vanlig fridag for meg. Jeg har beiset terrassen, nå soler jeg meg Hva gjør at du beiser terrassen på 1.mai? Hvorfor ikke respektere at det er arbeidernes dag og man ikke gjør arbeid i hage eller andre steder? Anonymkode: ee266...322 2 3
AnonymBruker Skrevet 1. mai #9 Skrevet 1. mai venter på at butikkene skal åpne. Anonymkode: abd6d...a14
AnonymBruker Skrevet 1. mai #10 Skrevet 1. mai AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva gjør at du beiser terrassen på 1.mai? Hvorfor ikke respektere at det er arbeidernes dag og man ikke gjør arbeid i hage eller andre steder? Anonymkode: ee266...322 1.mai er ikke en helligdag så regler/lover om helligdagsfred gjelder ikke. Anonymkode: 99a0f...8cd 5 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai #11 Skrevet 1. mai Fint vær idag, så har vært ute et par turer for å rake bort litt løv i hagen og lufte innekattene mine. Planen fremover er en god middag og full avslapning. Vanlig fridag mens jeg sender en tanke til de som har kjempet for mine rettigheter i arbeidslivet. Anonymkode: 3f875...cdb 4
AnonymBruker Skrevet 1. mai #12 Skrevet 1. mai AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hva gjør at du beiser terrassen på 1.mai? Hvorfor ikke respektere at det er arbeidernes dag og man ikke gjør arbeid i hage eller andre steder? Anonymkode: ee266...322 Tenker at man ikke skal legge dårlig samvittighet på andre for at de velger å beise 01. Mai. Kan være så enkelt at personen ikke har hatt kapasitet eller mulighet til å gjøre det en annen dag. 01. Mai er trossalt ikke en helligdag. Anonymkode: 0d682...b6c 3 3
AnonymBruker Skrevet 1. mai #13 Skrevet 1. mai I dag har jeg gjort minst mulig. Deilig med en ekstra fridag. Anonymkode: 4cffb...fc9 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai #14 Skrevet 1. mai Har det jævlig med masterskriving. Anonymkode: d8d5a...915 1
Gjest Lexie Grey Skrevet 1. mai #15 Skrevet 1. mai Vanlig fridag med litt husarbeid innimellom. Nyter sola i hagen og skal ut å spise senere, så en tur i skogen i kveld ☀️
AnonymBruker Skrevet 1. mai #18 Skrevet 1. mai Jeg gjør ikke PÅ noe. Ser på TV, spiser jordbær og styrer unna kanalene med Støre og Peggy på repeat. Anonymkode: 5a906...988 1 1 1
enkefru Skrevet 1. mai #20 Skrevet 1. mai AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Hva gjør at du beiser terrassen på 1.mai? Hvorfor ikke respektere at det er arbeidernes dag og man ikke gjør arbeid i hage eller andre steder? Anonymkode: ee266...322 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): 1.mai er ikke en helligdag så regler/lover om helligdagsfred gjelder ikke. Anonymkode: 99a0f...8cd For meg er beising av terrassen terapi og kosejobb… jeg respekterer at det er en rolig dag, så støyende maskiner unngås selvsagt. 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå