AnonymBruker Skrevet torsdag kl 11:37 #1 Del Skrevet torsdag kl 11:37 Det kan være mer pirrende å bare se antydning enn hele kroppen naken. Eksempler: Antydning av bollemus gjennom jeans. Antydning av kjønnshår gjennom truse. Hva synes dere? Anonymkode: 2d81e...efb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet torsdag kl 12:48 #2 Del Skrevet torsdag kl 12:48 Jepp.. for min del er det mest pirrende å se konturer eller gjennomsiktighet. Jeg tror fantasien går amokk, for jeg kan få adrealin-kick av synet.. Mest av alt gleder jeg meg til sex, men må være tålmodig.. Og det er den ventetiden som er så deilig å kjenne på.. av den tunge overfylte knaillharde ereksjonen🫠 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 18:56 #3 Del Skrevet torsdag kl 18:56 Bamseklemmer skrev (6 timer siden): Jepp.. for min del er det mest pirrende å se konturer eller gjennomsiktighet. Jeg tror fantasien går amokk, for jeg kan få adrealin-kick av synet.. Mest av alt gleder jeg meg til sex, men må være tålmodig.. Og det er den ventetiden som er så deilig å kjenne på.. av den tunge overfylte knaillharde ereksjonen🫠 Føres opp under ting som aldri har skjedd. Anonymkode: 8ecd0...29d 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:09 #4 Del Skrevet fredag kl 18:09 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Føres opp under ting som aldri har skjedd. Anonymkode: 8ecd0...29d Ser du aldri antydning av kjønnshår eller bollemus? Anonymkode: 2d81e...efb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:00 #5 Del Skrevet fredag kl 19:00 AnonymBruker skrev (På 1.5.2025 den 13.37): Eksempler: Antydning av bollemus gjennom jeans. Anonymkode: 2d81e...efb Det er noe som virkelig går rett hjem hos meg når jeg er så heldig å se det. Anonymkode: a4df0...135 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:16 #6 Del Skrevet fredag kl 19:16 Jeg var i svømmehallen og kom i prat med en kvinne der hår stakk ut rundt trusekanten. Jeg fikk ståpikk som jeg tror hun la merke til. Anonymkode: 8db4a...153 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:20 #7 Del Skrevet fredag kl 19:20 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg var i svømmehallen og kom i prat med en kvinne der hår stakk ut rundt trusekanten. Jeg fikk ståpikk som jeg tror hun la merke til. Anonymkode: 8db4a...153 Da var det hår som ikke vokste utenfor, men stakk ur fra innsiden av bikinitrusen? Det kan tenne ja -eller gjennomsnittlig truse 😍 Anonymkode: 2d81e...efb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Tuell Skrevet fredag kl 23:35 #8 Del Skrevet fredag kl 23:35 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Da var det hår som ikke vokste utenfor, men stakk ur fra innsiden av bikinitrusen? Det kan tenne ja -eller gjennomsnittlig truse 😍 Anonymkode: 2d81e...efb Hele poenget med sexy undertøy er jo å hinte til hva som er under, men aldri vise. Vi skal liksom lure på, bli fristet av, lengte etter hva som er under (selv om vi har sett partner naken før og vet hvordan han/hun ser ut). Hadde de faktisk vist, ville de ikke hatt noe poeng. Hinte > vise 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet lørdag kl 03:38 #9 Del Skrevet lørdag kl 03:38 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: Sitat * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg