AnonymBruker Skrevet i går, 11:37 #1 Del Skrevet i går, 11:37 Det kan være mer pirrende å bare se antydning enn hele kroppen naken. Eksempler: Antydning av bollemus gjennom jeans. Antydning av kjønnshår gjennom truse. Hva synes dere? Anonymkode: 2d81e...efb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet i går, 12:48 #2 Del Skrevet i går, 12:48 Jepp.. for min del er det mest pirrende å se konturer eller gjennomsiktighet. Jeg tror fantasien går amokk, for jeg kan få adrealin-kick av synet.. Mest av alt gleder jeg meg til sex, men må være tålmodig.. Og det er den ventetiden som er så deilig å kjenne på.. av den tunge overfylte knaillharde ereksjonen🫠 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 18:56 #3 Del Skrevet i går, 18:56 Bamseklemmer skrev (6 timer siden): Jepp.. for min del er det mest pirrende å se konturer eller gjennomsiktighet. Jeg tror fantasien går amokk, for jeg kan få adrealin-kick av synet.. Mest av alt gleder jeg meg til sex, men må være tålmodig.. Og det er den ventetiden som er så deilig å kjenne på.. av den tunge overfylte knaillharde ereksjonen🫠 Føres opp under ting som aldri har skjedd. Anonymkode: 8ecd0...29d 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (23 timer siden): Føres opp under ting som aldri har skjedd. Anonymkode: 8ecd0...29d Ser du aldri antydning av kjønnshår eller bollemus? Anonymkode: 2d81e...efb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (På 1.5.2025 den 13.37): Eksempler: Antydning av bollemus gjennom jeans. Anonymkode: 2d81e...efb Det er noe som virkelig går rett hjem hos meg når jeg er så heldig å se det. Anonymkode: a4df0...135 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Del Skrevet 2 timer siden Jeg var i svømmehallen og kom i prat med en kvinne der hår stakk ut rundt trusekanten. Jeg fikk ståpikk som jeg tror hun la merke til. Anonymkode: 8db4a...153 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg var i svømmehallen og kom i prat med en kvinne der hår stakk ut rundt trusekanten. Jeg fikk ståpikk som jeg tror hun la merke til. Anonymkode: 8db4a...153 Da var det hår som ikke vokste utenfor, men stakk ur fra innsiden av bikinitrusen? Det kan tenne ja -eller gjennomsnittlig truse 😍 Anonymkode: 2d81e...efb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå