AnonymBruker Skrevet torsdag kl 11:15 #1 Del Skrevet torsdag kl 11:15 Selv har jeg 3 barn, hvor eldste er 9 år og yngste er 3 måneder. Vi har vært mye på reise før barn, men det har vært mer begrenset etter barn - spesielt mens de fortsatt var små. Nå har eldstemann fått skikkelig reiselyst og har lyst til å oppdage verden ✈️🌎😃 Barndommen går fort og nå er hun kanskje halvveis fra å flytte hjemmefra. Hvilke steder ville du prioritert å vise barna før de flytter hjemmefra? 😃 Både i Norge og det store utland 🤩 Anonymkode: 69f3f...b9e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:52 #2 Del Skrevet torsdag kl 12:52 Vi elsket Danmark da barna var små (har tenåringer nå). Med en baby er det jo greit å ikke reise altfor langt. Kan feks anbefale Ebeltoft med besøk i Djurs sommarland. Nydelig by og parken er helt topp! Danmark har også en masse feriesenter som er helt supert når man har barn i forskjellig alder. De ligger gjerne ved en strand, har dyr, badeland og lekeland. Kan feks anbefale Øster Hurup. Her er du også bare en kjøretur fra Djurs. Eller hva med den franske riveria om du vil ut av Norden? Nice og Antibes er nydelige byer. Vi var på mange typiske turiststeder da barna var mindre: Kreta, Rhodos, Tenerife. Det er alle flott steder og kan anbefale dem alle. Deilig med ren charter når man har med barn. Alt er tilrettelagt og enkelt. Anonymkode: fb890...7a9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:28 #3 Del Skrevet torsdag kl 16:28 Hadde tatt de med til all inklusive ferie med bading og slappet av. Anonymkode: 18373...f14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:47 #4 Del Skrevet i går, 06:47 Ville dratt til f.eks Thailand. Det kombinerer både bading og avslapning med 9-åringens ønske om å oppleve verden. Ja, det er en lang reise, men jeg synes det er verdt det:) Anonymkode: ff50f...de7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:57 #5 Del Skrevet i går, 06:57 Mine har satt aller størst pris på storbyer. Vi har vært i Stockholm, Dublin, Berlin, Roma, London og NY. Neste er Barcelona. Storby med baby går helt fint hvis man planlegger godt, og alle hjelper til. Anonymkode: e0c57...e36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:05 #6 Del Skrevet i går, 07:05 Alpene i kombo med Gardasjøene. Nydelig. Masse gøy for barna når man tar fjellheisene opp mange steder. Fine turer. Koselige småbyer. Leie sykler.. Avslutte med et par dager bading ved Gardasjøen og et besøk i Gardaland. Populært her. Anonymkode: 72aa5...91c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 20:03 #7 Del Skrevet i går, 20:03 Vi var i Sveits med en på 6 mnd, kan anbefale det 😊 Var i Geneve. Er visst mange fine turer og lekeplasser rundtom der for eldre barn også. Når det kommer til spørsmålet ditt om hvor vi vil reise med barn, så har vi lyst til å reise til Danmark, Frankrike (Normandie), Tyskland ved Østersjøen, Sør-England, Vietnam og Australia (de siste er langtidsprosjekter). Anonymkode: 337e8...ba1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 20:15 #8 Del Skrevet i går, 20:15 AnonymBruker skrev (På 1.5.2025 den 18.28): Hadde tatt de med til all inklusive ferie med bading og slappet av. Anonymkode: 18373...f14 Passer ikke helt med "oppdage verden", da. Jeg ville enten tatt en storbyferie med masse severdigheter, eller noen store naturopplevelser ala alpene. Anonymkode: 167fb...502 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 20:24 #9 Del Skrevet i går, 20:24 Ville reist overalt om jeg hadde mulighet til det, var sist på ferie med barna i Legoland, for 8 år siden Anonymkode: 60a8b...442 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 20:42 #10 Del Skrevet i går, 20:42 Japan, Vietnam, Singapore og Australia er mine favorittland Anonymkode: dab47...71e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå