AnonymBruker Skrevet i går, 11:05 #1 Del Skrevet i går, 11:05 Vi er begge i 30 åra og har datet noen mnd. Oppfører oss som kjærester men er avslappet rundt å annonsere noe, vi tar det med ro. Har møtt hverandres venner og familie litt nå og da ved at de har dumpet innom når f.eks han er hos meg osv. Veldig koselig Men. Han har to barn med ei. Det hadde vært slutt i 5 år sa han. Hun var kjapt innom for noe praktisk rundt barna. Hyggelig morsom dame jeg har ingenting i mot. Men da vi skulle si hadet tok de nesene helt inntil hverandre og sto sånn så hverandre inn i øynene i kanskje 30 sek. Når hun da gikk kysset han meg og sier "vi har et godt vennskap pga barna er så glad for det " Greit nok det og jeg er glad de har et bra vennskap pga barna! Men var ikke det der litt vel intimt? 😅 Anonymkode: 0f521...627 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:09 #2 Del Skrevet i går, 11:09 Veldig spesielt. Men det er vel gammel vane for dem, da. Siden de gjorde det rett foran deg har de ikke noe å skjule, ihvertfall. Anonymkode: 95bda...a89 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:11 #3 Del Skrevet i går, 11:11 Litt spesielt, men det er gjerne ikke rart å ha et dypt forhold til den andre foreldren, hvis de er gode venner. Og det at de gjorde det foran deg tyder vel på at det var en familiær greie? Anonymkode: e17a6...43e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:11 #4 Del Skrevet i går, 11:11 Hæ? Hva gjorde du da? Stod du og så på i stillhet? Det er bare utrolig sært! Og respektløst ovenfor deg! Anonymkode: 00c41...ab4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:15 #5 Del Skrevet i går, 11:15 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hæ? Hva gjorde du da? Stod du og så på i stillhet? Det er bare utrolig sært! Og respektløst ovenfor deg! Anonymkode: 00c41...ab4 Sto jo ved siden av så ja 😝 prøvde å se litt andre veier akkurat da for syntes det ble veldig intimt og privat, er ikke vant til sånt Anonymkode: 0f521...627 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet i går, 11:31 #6 Del Skrevet i går, 11:31 Ganske spesielt ja... Og dette med ekser og barn, er grunnen til at jeg ikke involverer meg med menn som har barn. Ikke fordi jeg er sjalu, men fordi man da alltid vil komme i andre rekke. Jeg ønsker å bruke mye tid sammen med en kjæreste og det får man ikke gjort like mye med en som har barn fra før... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:39 #7 Del Skrevet i går, 11:39 Tenker at det er slik de sier ha det til hverandre. Bryr meg fint lite om ekser og synes det er flott at de har god kontakt. Spesielt med barn i bildet. Det faktum at de gjorde dette uten å tenke seg om foran deg, viser jo bare at de ikke har noe å skjule tenker jeg. Anonymkode: 0ed36...e88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:46 #8 Del Skrevet i går, 12:46 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hæ? Hva gjorde du da? Stod du og så på i stillhet? Det er bare utrolig sært! Og respektløst ovenfor deg! Anonymkode: 00c41...ab4 Hadde nok ikke sagt eller gjort noe der og da selv. Men når frøkna hadde dratt, hadde jeg avsluttet forholdet. Det er er ikke normalt. Og det kommer garantert til å ende i utroskap, om ikke, så er det veldig merkelig og ekkel oppførsel. En klem hadde vært noe annet. Anonymkode: 67f56...483 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:52 #9 Del Skrevet i går, 12:52 Trodde jeg var veldig avslappet med sånt, men eskimo-kyssing synes jeg blir feil å gjøre med andre voksne enn kjæresten. Kyssing på kinnet hadde vært ok. Jeg hadde nok også fått en liten mistanke om det var et power move fra eksen, for å vise hvem som er øverst på totempålen. Anonymkode: c4419...7f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet i går, 13:06 #10 Del Skrevet i går, 13:06 Hæ?! 🤣🤣 Sjukeste jeg har lest, fikk du ikke avsmak?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå