AnonymBruker Skrevet 1. mai #1 Skrevet 1. mai Jeg har bursdag til helga, alle ungene er opptatt med studier/ jobb, som selvfølgelig er helt i orden. I utgangspunktet har jeg invitert min far og stemor på kake. Jeg ska ikke også ha gått på teater med ei venninne. Det skulle være en stille og koselig bursdag. Men så er det blitt ufattelig mye overtid på jobb den siste tiden, i tillegg til andre ting som krever mye på privaten. Jeg har avlyst teater med venninna mi. Jeg har også lyst å avlyse avtalen med mine foreldre. Alt jeg vil er å sove!! Mannen forstår ikke dette helt. Han syns jeg er litt sær, og mener jeg i alle fall må gjennomføre besøket. Jeg ser jo hva han mener, men jeg er så ufattelig sliten! Hva er rett her, hva bør jeg gjøre? Anonymkode: 6176e...3d5 1
Ulven Skrevet 1. mai #2 Skrevet 1. mai Det er lov og veldig innafor å avlyse når du er så sliten. Det er heller ikke sært på noen måte. Å ta vare på helse i tunge perioder, er viktigere enn å feire bursdag på selve dagen. Den feiringen kan alltids tas igjen senere. 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai #3 Skrevet 1. mai Tenker at du gjennomfører det som allerede er planlagt. Ut over det skjønner jeg ikke at voksne må feire bursdagen sine, det er fryktelig masete. Det går med ekstremt mye tid når alle i familien skal feire bursdagene sine. Anonymkode: deb12...d8e
AnonymBruker Skrevet 1. mai #4 Skrevet 1. mai Kjenner ikke så mange voksne som feirer bursdag med å invitere, for å være ærlig. Runde dager er noe annet, men ikke den vanlige årlige. Avlys da vel, og bruk dagen på det du trenger og har behov for. Anonymkode: ff200...3be 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå