Gå til innhold

Temu og betaling.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan er det å betale med Vipps på Temu? Er det trygt? Jeg har ikke handlet på nett på årevis, og aner ikke hva som er lurt. Ingen erfaring med Klarna/PayPal osv, så er fristende å bruke Vipps🙈 Tenker bare å kjøpe litt stæsj til en bursdag, men vil ikke risikere noe heller😉

Anonymkode: bf34c...f35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hvordan er det å betale med Vipps på Temu? Er det trygt? Jeg har ikke handlet på nett på årevis, og aner ikke hva som er lurt. Ingen erfaring med Klarna/PayPal osv, så er fristende å bruke Vipps🙈 Tenker bare å kjøpe litt stæsj til en bursdag, men vil ikke risikere noe heller😉

Jeg betaler alltid med Paypal, visste ikke man kunne bruke vipps på Temu ?? 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NatNat skrev (43 minutter siden):

Jeg betaler alltid med Paypal, visste ikke man kunne bruke vipps på Temu ?? 😕

Det er oppgitt som betalingsalternativ i alle fall. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har betalt med vipps flere ganger. Ingen problem. Også klarna. 

Anonymkode: 55f64...9c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Bruker alltid Klarna. Se at varene er som de skal før jeg betaler.

Anonymkode: 00bcc...dcb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 1.5.2025 den 12.27):

Har betalt med Vipps mange ganger på Temu. Men jeg har kredittkort knyttet til min Vipps konto. Går noe galt da så får jeg hjelp av kredittkortutsteder, altså banken. 
Aldri hatt problemer med Temu og vippsbetalimg.  Må jeg reklamere på noe, så kan jeg velge mellom å få pengene tilbake på original betalingsmåte eller kreditt hos Temu. Jeg velger da tilbake via Vipps og pengene er på plass i løpet av få timer. 

Anonymkode: 2158e...e1a

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 1.5.2025 den 12.27):

Det er ikke noe risk å bruke Vipps noen steder de tilbyr dette. (Bortsett fra risken om at man får det man kjøper eller at det man kjøper er som man forventer så klart da)

Anonymkode: 01feb...579

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...