Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skulle vært 6+1 idag, men jeg begynte å spotte lysrosa 5+6 og begynte å blø 6+0, altså igår. Har siden igår morges hatt mensensmerter og det har kommet ut noen få klumper men det er generelt lite. Ser egentlig ut som litt vev eller slimhinna. Har trykk/press på venstre side av livmorområdet. Det har jeg hatt siden jeg ble gravid. Det er der jeg har merket det mest når det har vokst. Men det er ikke direkte smerter, de menssmertene jeg hadde igår var i hele livmora/korsryggen og kom i bølger som rier. Idag er smertene mye mildere men jeg kjenner litt sånn trykk på en måte på venstre side. Hva kan det være forno? Jeg føler jeg har blødd altfor lite? Er jo ikke like mye som en mens engang. Kanskje en mens på dag 4. 

Bestemor var toegget tvilling så vet enkelte opplever å miste 1, men har ikke helt noe håp om at det er en til heller når jeg hadde sånn mensensmerter og litt blødning igår. 

Bekymrer meg sånn for om det er i egglederen ellerno? Men ville ikke det vært smertefullt? Uff blir så bekymra for alt.. virker som det er i ferd med å gi seg også, føler liksom ikke det er ferdig enda. 

Anonymkode: cfe48...665

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Må legge til at jeg har opplevd sånn press før ved graviditet (da provosert abort også), og da var det ikke utenfor livmoren.

ts

AnonymBruker
Skrevet

Det kan være cyste også. Umulig å si, du burde ta ultralyd. Ikke vent for lenge heller. Tilfelle det er utenfor livmoren

Anonymkode: d9fb0...56f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Det kan være cyste også. Umulig å si, du burde ta ultralyd. Ikke vent for lenge heller. Tilfelle det er utenfor livmoren

Men kan det være cyste utenom å ha mistet foster?

Ja tenker jeg bør vel bare ringe legevakta å høre, har såpass sparsom blødning at det her føles ikke ut som fullstendig abort iallefall.. 

- ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men kan det være cyste utenom å ha mistet foster?

Ja tenker jeg bør vel bare ringe legevakta å høre, har såpass sparsom blødning at det her føles ikke ut som fullstendig abort iallefall.. 

- ts

Ja mange som har cyster på eggstokken under svangerskap. Det er ikke unormalt. Men ville ringt legevakt. All blødning ved graviditet burde sjekkes opp uansett for å utelukke svangerskap utenfor livmoren, før det brått blir alvorlig. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja mange som har cyster på eggstokken under svangerskap. Det er ikke unormalt. Men ville ringt legevakt. All blødning ved graviditet burde sjekkes opp uansett for å utelukke svangerskap utenfor livmoren, før det brått blir alvorlig. 

Ja endte opp med å dra på legevakta, tatt ulike prøver osv så venter på hva som skjer videre. Håper iallefall at det ikke er utenfor livmor..

ts

Skrevet

Går det bra m deg ♥️?

AnonymBruker
Skrevet
idamoor skrev (26 minutter siden):

Går det bra m deg ♥️?

Ja det går greit❤️

Ble sendt til gyn på sykehuset, og der kunne hun verken se noe som helst i livmor eller i eggstokker/eggledere. Ingen tegn til svangerskap utenfor livmor. Hun fikk en second opinion på det også fra en annen gyn. Så de ba meg bare ringe om jeg får mer smerter, men at det ikke er noe tegn til at det er noe annet enn en vanlig spontanabort. 

Vil egentlig tro embryo døde i begynnelsen av uke 5, siden jeg har hatt så vage symptomer og de forsvant jo typ på mandag/tirsdag (5+5 og 5+6).

ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...