AnonymBruker Skrevet 1. mai #1 Del Skrevet 1. mai Vi er en av mange tusen som har mistet TV2 pga konflikten mellom Telia (Get) og TV2. Er det noen av dere andre som vet noe om hva det vil koste å få et privat abonnement ? Vi har internet og som et alternativ kan vi også bruke Mobil abb ? Jeg vet borettslaget vi bor i vurderer å kaste ut Telia, jeg kjenner 2 andre borettslag som har gjort det, men frem til det evt skjer må vi finne et alternativ. Anonymkode: 82a8d...79a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai #2 Del Skrevet 1. mai Det står jo på nettsiden til tv2 Play hvor mye det koster. Om borettslaget skal kvitte seg med Telia pga dette kan det bite dem i halen. Neste gang er det noen andre TV2 skal forhandle med, og da mister de kanalene. Vi har Telenor, og det er ikke mange år siden det var brudd i deres forhandlinger, og vi var uten en stund. Anonymkode: 3541e...c79 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 1. mai #3 Del Skrevet 1. mai AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Det står jo på nettsiden til tv2 Play hvor mye det koster. Om borettslaget skal kvitte seg med Telia pga dette kan det bite dem i halen. Neste gang er det noen andre TV2 skal forhandle med, og da mister de kanalene. Vi har Telenor, og det er ikke mange år siden det var brudd i deres forhandlinger, og vi var uten en stund. Anonymkode: 3541e...c79 Samme her, vi hadde Altibox og det ble brudd i forhandlingene. Veien til eget abonnement var kort da. Har beholdt det selv om borettslaget nå har Telenor/Allente (?), snart er det vel de som opplever brudd i forhandlingene. Det skjer med noen års mellomrom dette her… går på rundgang virker det som Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai #4 Del Skrevet 1. mai AnonymBruker skrev (9 timer siden): Vi er en av mange tusen som har mistet TV2 pga konflikten mellom Telia (Get) og TV2. Er det noen av dere andre som vet noe om hva det vil koste å få et privat abonnement ? Vi har internet og som et alternativ kan vi også bruke Mobil abb ? Jeg vet borettslaget vi bor i vurderer å kaste ut Telia, jeg kjenner 2 andre borettslag som har gjort det, men frem til det evt skjer må vi finne et alternativ. Anonymkode: 82a8d...79a https://play.tv2.no/pakker Anonymkode: 8cb41...0fe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai #5 Del Skrevet 2. mai Omlag 450 000 teliakunder er uten TV -2 og det er vel noe som verken TV -2 eller Telia tjener på. Dette handler vel mer om en prinsippsak en økonomisk vinning. Enda godt vi har NRK så folk får med seg nyhetsbilde, og synes det "lukter vondt" av denne saken. Anonymkode: 057de...0af 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai #6 Del Skrevet 2. mai Nå er jo Telia også kjent for ELENDIGE løsninger så å hoppe av fra deres plattform er ikke så rart. Anonymkode: 82a8d...79a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai #7 Del Skrevet 2. mai Alle borettslag som har Telia fikk tilbud om ekstra TVpoeng eller fradrag på regninga. Du kan fint betale for TV2 play om du savner TV2 såpass mye. Jeg klarer meg fint uten, selv om det var kjipt å ikke få sett Sesong 2 av spillet. Anonymkode: 80005...b11 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai #8 Del Skrevet 2. mai Jeg heier på Telia. Jeg er ikke interessert i å bli påtvunget innhold fra TV2. Artig å lese kommentarene under denne artikkelen. Det virker som folk er enige med meg. TV 2-sjefen bryter med Telia: – Vi er ikke en videokiosk – E24 Anonymkode: ff4e0...bd6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hololo Skrevet 2. mai #9 Del Skrevet 2. mai alle har i det siste hatt problemer med Tv2 merkelig nok, jegs er ikke på den kanalen uansett og er kjempefornøyd med mine 50 ekstra poeng. Må konflikten bare vedvare inn i evigheten 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NakenPanda Skrevet 2. mai #10 Del Skrevet 2. mai Ser noen på TV på lineær TV enda? Føles litt som de som hadde ISDN etter at bredbånd kom, unødvendig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amossa Skrevet 2. mai #11 Del Skrevet 2. mai Vi har fiber og har abonnert på Telia i mange år. Da TV2 falt ut, sjekket jeg andre alternativer. Vi valgte Strim, og er veldig fornøyd. Har en tilleggspakke med sportskanaler, og betaler 449 kr pr. måned. Det viste seg at der var 2 mnd oppsigelsestid (inneværende+ 1 mnd) hos Telia (via vårt bredbåndselskap). Helt greit, for vi er mye mer fornøyd nå - og det til en mye bedre pris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai #12 Del Skrevet 8. mai Ser folk på reklame-tv i 2025? Her streames alt uten et eneste reklameavbrudd. Bytter på strømmetjenestene, så betaler ikke så mye per måned. Anonymkode: cffcc...b8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 8. mai #13 Del Skrevet 8. mai AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ser folk på reklame-tv i 2025? Her streames alt uten et eneste reklameavbrudd. Bytter på strømmetjenestene, så betaler ikke så mye per måned. Anonymkode: cffcc...b8f Ja? Er det så rart? Du tenker at Olga på 90, har noe behov for strømme-tjenester? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Filifjonkamor Skrevet 8. mai #14 Del Skrevet 8. mai Koster fra 109-389 kr i mnd. Billigste med reklame, 179 kr uten reklame og 389 har du også med fotball Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai #15 Del Skrevet 8. mai NakenPanda skrev (På 2.5.2025 den 21.41): Ser noen på TV på lineær TV enda? Føles litt som de som hadde ISDN etter at bredbånd kom, unødvendig. Tv2 gjennom Telia var ikke bare tilgang på linær tv, men det ga også tilgang til reklamefri på appen. Vi får nå noen kroner i avslag på regningen fra Telia, men det rekker bare til Tv2 med reklame. AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ser folk på reklame-tv i 2025? Her streames alt uten et eneste reklameavbrudd. Bytter på strømmetjenestene, så betaler ikke så mye per måned. Anonymkode: cffcc...b8f Tv2 gjennom Telia betydde som sakt å se det reklamefri gjennom appen. Anonymkode: 241a9...98d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai #16 Del Skrevet 8. mai Mardina skrev (2 timer siden): Ja? Er det så rart? Du tenker at Olga på 90, har noe behov for strømme-tjenester? Olga på 90 ser heller ikke på reklame-tv. For henne fins det bare én kanal, nemlig enern. Anonymkode: cffcc...b8f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 8. mai #17 Del Skrevet 8. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Olga på 90 ser heller ikke på reklame-tv. For henne fins det bare én kanal, nemlig enern. Anonymkode: cffcc...b8f Faktum er at folk faktisk ser på lineær tv også i 2025. Ikke alle ønsker å bruke penger på streaming. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai #18 Del Skrevet 8. mai La tv2 tape på det, de har blitt usannsynlig mer grådige de siste årene som er gått; til tross for at de tjener gress på reklameinntekter 🤮🤮🤮 Anonymkode: 2aeb3...b74 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoaideBiehtar Skrevet 9. mai #19 Del Skrevet 9. mai NakenPanda skrev (På 2.5.2025 den 21.41): Ser noen på TV på lineær TV enda? Føles litt som de som hadde ISDN etter at bredbånd kom, unødvendig. Tror du at det bare er lineær TV som tilbys gjennom tv-abonnement? Jeg hadde de fleste streamingtjenestene mine via Telia, nå via Altibox. AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ser folk på reklame-tv i 2025? Her streames alt uten et eneste reklameavbrudd. Bytter på strømmetjenestene, så betaler ikke så mye per måned. Anonymkode: cffcc...b8f Flere streamingtjenester inkluderer reklame med mindre du betaler for å slippe. Så ja, folk ser fortsatt på reklame. Jeg syns ikke prisen for TV2 uten reklame er verdt det, så streamer derfor MED reklame som er inkludert i TV-abonnementet. AnonymBruker skrev (4 timer siden): Olga på 90 ser heller ikke på reklame-tv. For henne fins det bare én kanal, nemlig enern. Anonymkode: cffcc...b8f Jeg tror du undervurderer Olga på 90. Til og med Olga på 100 er vant med mer enn NRK. Vi er i 2025, ikke 1995. Velkommen etter. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai #20 Del Skrevet 9. mai AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ser folk på reklame-tv i 2025? Her streames alt uten et eneste reklameavbrudd. Bytter på strømmetjenestene, så betaler ikke så mye per måned. Anonymkode: cffcc...b8f Jeg likte ha tv2 via telia nettopp fordi jeg ikke hadde reklame da, og heller ikke måtte betale ekstra.... Jeg likte ha tv2 via telia fordi jeg kunne streame det innholdet jeg ville da... Jeg likte ha tv2 via telia, fordi jeg kunne bytte på strømmetjenester... Så jeg hadde tv2 via telia, av akkurat samme grunner som deg, bortsett fra at jeg slapp følge med på hvilke abonnement som måtte sies opp og når, for å unngå ekstra faktura. Det at man tror tv via en større leverandør eller borettslag/sameie kun er linær tv med masse reklame er en gammeldags tankegang. Det er iallefall 10 år siden det var sånn. Anonymkode: c18fe...914 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå