AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #1 Del Skrevet 10 timer siden Hei. Min aller beste venn (mann) har sagt at han ikke klarer å bare være venner med meg lenger fordi han er forelsket i meg. Jeg har nok følelser for ham også i en eller annen form, men jeg er ikke forelsket, og ønsker å være forelsket i mannen jeg skal være kjæreste med. Nå har det vært helt stille mellom oss i 9 dager, og det føles bare verre og verre ut. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal klare å være uten ham. For snart et år siden "mistet" jeg min aller beste venninne etter en krangel pga hennes kjæreste som ruser seg (jeg observerte, hun trodde ikke på meg) Det var ikke så fælt som det kanskje ville vært om jeg ikke hadde hatt ham å prate med om alt, og selv om jeg savner henne, så synes jeg ikke noe om måten hun behandlet meg på, så det går liksom greit på et vis å være uten den relasjonen. Men nå har jeg ikke lenger noen jeg kan snakke med om alt mellom himmel og jord. Det oppleves veldig overveldende og jeg føler meg veldig alene. Jeg forstår godt min aller beste kompis at han føler at han kun har sjans til å komme over meg hvis vi bare ikke har kontakt, men jeg bare vet ikke helt hvordan jeg skal klare å ikke ha ham der. Nesten så jeg vurderer å bli sammen med ham kun fordi alternativet ved å ikke ha ham i livet mitt føles helt jævlig ut. Det er bare så urettferdig fordi jeg ikke får gjort noe med hvilken følelser jeg har og ikke. Noen som har noen gode tips og råd? Jeg vet at det sikkert blir bedre med tiden, men akkurat nå føles alt veldig håpløst ut. Vil bare være med ham og snakke med ham, men føler at jeg ikke "har lov" til å ta kontakt, fordi jeg da gjør det vanskeligere for ham 😔 Anonymkode: a5290...1a9 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #2 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hei. Min aller beste venn (mann) har sagt at han ikke klarer å bare være venner med meg lenger fordi han er forelsket i meg. Jeg har nok følelser for ham også i en eller annen form, men jeg er ikke forelsket, og ønsker å være forelsket i mannen jeg skal være kjæreste med. Nå har det vært helt stille mellom oss i 9 dager, og det føles bare verre og verre ut. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal klare å være uten ham. For snart et år siden "mistet" jeg min aller beste venninne etter en krangel pga hennes kjæreste som ruser seg (jeg observerte, hun trodde ikke på meg) Det var ikke så fælt som det kanskje ville vært om jeg ikke hadde hatt ham å prate med om alt, og selv om jeg savner henne, så synes jeg ikke noe om måten hun behandlet meg på, så det går liksom greit på et vis å være uten den relasjonen. Men nå har jeg ikke lenger noen jeg kan snakke med om alt mellom himmel og jord. Det oppleves veldig overveldende og jeg føler meg veldig alene. Jeg forstår godt min aller beste kompis at han føler at han kun har sjans til å komme over meg hvis vi bare ikke har kontakt, men jeg bare vet ikke helt hvordan jeg skal klare å ikke ha ham der. Nesten så jeg vurderer å bli sammen med ham kun fordi alternativet ved å ikke ha ham i livet mitt føles helt jævlig ut. Det er bare så urettferdig fordi jeg ikke får gjort noe med hvilken følelser jeg har og ikke. Noen som har noen gode tips og råd? Jeg vet at det sikkert blir bedre med tiden, men akkurat nå føles alt veldig håpløst ut. Vil bare være med ham og snakke med ham, men føler at jeg ikke "har lov" til å ta kontakt, fordi jeg da gjør det vanskeligere for ham 😔 Anonymkode: a5290...1a9 Ja. Slutt å være luremus! Anonymkode: 80a68...212 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norja Skrevet 10 timer siden #3 Del Skrevet 10 timer siden Er du virkelig helt sikker på at du ikke har romantiske følelser for denne mannen? Høres veldig intenst ut til å være vennskapelig. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #4 Del Skrevet 10 timer siden Du skal la han være og få komme over deg og leve sitt liv uten deg. Alt annet ville vært ekstremt egoistisk av deg. Så tar du tiden til hjelp og finner mye venner. Tiden leger alle sår. Det du føler nå vil ikke vare evig. Anonymkode: d5395...5b5 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #5 Del Skrevet 10 timer siden Men har du ikke en kjæreste? Kan du ikke snakke med han om alt mellom himmel og jord? Anonymkode: 97996...4a4 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #6 Del Skrevet 10 timer siden Norja skrev (6 minutter siden): Er du virkelig helt sikker på at du ikke har romantiske følelser for denne mannen? Høres veldig intenst ut til å være vennskapelig. Har nok følelser for ham ja, men ikke så sterke at jeg vet at det hadde vært nok i det lange løp for å kunne være i et monogamt forhold med ham. Har vært singel i 8 år, nettopp fordi jeg vet hva som må til for å oppfylle alt jeg trenger for å være i et forhold. Og da er det bedre å være singel til det eventuelt skulle dukke opp. Anonymkode: a5290...1a9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #7 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Du skal la han være og få komme over deg og leve sitt liv uten deg. Alt annet ville vært ekstremt egoistisk av deg. Så tar du tiden til hjelp og finner mye venner. Tiden leger alle sår. Det du føler nå vil ikke vare evig. Anonymkode: d5395...5b5 Jeg vet og du har helt rett. Jeg vet ikke om det er fordi jeg ikke får gjort noe med det, og det er en stor sorg i det å miste en relasjon som har betydd ekstremt mye. Og så har jeg vel ikke så stor tro på at jeg kommer til å ha så nære relasjoner igjen som jeg har hatt til disse to, fordi det ikke er like vanlig å finne som godt voksen. Anonymkode: a5290...1a9 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #8 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Men har du ikke en kjæreste? Kan du ikke snakke med han om alt mellom himmel og jord? Anonymkode: 97996...4a4 Nei, vært singel i 8 år Anonymkode: a5290...1a9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #9 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Ja. Slutt å være luremus! Anonymkode: 80a68...212 Usikker på hvordan jeg har vært luremus når jeg har latt ham ha den stillheten han har sagt at han trenger? Er det kun fordi han ble forelsket i meg? Skjer slikt kun ved å være "en luremus"? Anonymkode: a5290...1a9 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #10 Del Skrevet 9 timer siden Han har gjort det eneste riktige, å være "venn" med noen du er glad i ødelegger deg helt. Friendzone is hell. Ikke ta kontakt, la mannen hele sine sår å forhåpentligvis finne noen andre. Anonymkode: d20ca...968 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #11 Del Skrevet 9 timer siden Fatter ikke hvorfor en skal bryte av vennskap pga følelser. Folk mo være dårlig programmert. Anonymkode: 057a5...56e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #12 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Fatter ikke hvorfor en skal bryte av vennskap pga følelser. Folk mo være dårlig programmert. Anonymkode: 057a5...56e Sånn at han skal komme seg videre og ikke være opptatt med å være forelsket i feil dame resten av livet. Og fordi det gjør han vondt å være forelsket i en han ikke kan få. Vi er ikke roboter. Anonymkode: d5395...5b5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #13 Del Skrevet 8 timer siden Jeg er faktisk i nøyaktig samme situasjon, bare på motsatt side. Jeg er den som har fått følelser for en nær og kjær venn. Anonymkode: 82b54...2d8 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet 8 timer siden #14 Del Skrevet 8 timer siden Sikker på at du ikke er forelsket? Det du beskriver høres litt ut som kjærlighetssorg. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #15 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Usikker på hvordan jeg har vært luremus når jeg har latt ham ha den stillheten han har sagt at han trenger? Er det kun fordi han ble forelsket i meg? Skjer slikt kun ved å være "en luremus"? Anonymkode: a5290...1a9 Nei, fordi at du i det hele tatt har vurdert å bli sammen med han BARE fordi at du ønsker at han skal være en del av ditt liv. Det er så umoralskt og kvalmt at jeg har ikke ord. Voks opp. Er du 14 år? Anonymkode: e60fa...8e5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #16 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har nok følelser for ham ja, men ikke så sterke at jeg vet at det hadde vært nok i det lange løp for å kunne være i et monogamt forhold med ham. Har vært singel i 8 år, nettopp fordi jeg vet hva som må til for å oppfylle alt jeg trenger for å være i et forhold. Og da er det bedre å være singel til det eventuelt skulle dukke opp. Anonymkode: a5290...1a9 Men går det ikke an å gi det et forsøk? Siden dere kan snakke om alt, så snakk med han om hva du føler at du er usikker på romantiske følelser fra din side, men at du dere kan finne ut om det er noe der.. Anonymkode: d9dde...504 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #17 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Men går det ikke an å gi det et forsøk? Siden dere kan snakke om alt, så snakk med han om hva du føler at du er usikker på romantiske følelser fra din side, men at du dere kan finne ut om det er noe der.. Anonymkode: d9dde...504 Men hun høres jo veldig klok og reflektert ut i det hun sier. Tror hun vet hva hun driver med og da er det best å være singel når den rette dukker opp. Anonymkode: d5395...5b5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 6 timer siden #18 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Noen som har noen gode tips og råd? Jeg vet at det sikkert blir bedre med tiden, men akkurat nå føles alt veldig håpløst ut. Jeg har vært deg. Dessverre må jeg fortelle deg at for meg tok det mer enn ti år før jeg fikk ristet av meg sorgen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #19 Del Skrevet 5 timer siden Så trist 🙁 Jeg er forelska i en kompis, men jeg er venn med ham likevel. Vil ikke miste ham, og vi driver med samme hobby så det er umulig å helt kutte ham ut. Men det er hardt! Synes det var tøft gjort av kompisen din å ta steget, det må ha vært vanskelig for ham. Det går nok over til deg og, venner finner du ❤️ Anonymkode: c2544...fa0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå