AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:38 #21 Del Skrevet torsdag kl 10:38 Man pruter ikke ved henting! Anonymkode: a12b7...1c3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:57 #22 Del Skrevet torsdag kl 10:57 Har hentet varen og den var strøken. Anser denne tråden som avsluttet. TS Anonymkode: 350d0...7a3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frivis Skrevet torsdag kl 11:09 #23 Del Skrevet torsdag kl 11:09 En avtale er en avtale. Hvordan tror du det blir om alle skulle avbryte og endre avtalene sine på Finn? Da tror jeg hele poenget med å selge og risikoen hadde vært bortkastet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 11:16 #24 Del Skrevet torsdag kl 11:16 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har funnet en liten hylle jeg liker til 400 kr på Finn. Har avtalt med selger å hente i dag kl 14, og har nå sett den samme hyllen til 150 kr i en annen annonse på Finn, men litt lenger unna, så det blir en liten lengre busstur på meg. Har lyst å prute og si at den samme stolen ligger ute til under halve prisen, men synes det er ubehagelig/ flaut. Er det vanlig å gjøre det, og har jeg rett til å gjøre det? Anonymkode: 350d0...7a3 Har du gjort avtale så er pruting for sent og for useriøst å komme med. Hadde du kommet hit og prutet etter avtale om henting, så hadde det ikke blitt noe salg. Anonymkode: 53aac...0b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 11:23 #25 Del Skrevet torsdag kl 11:23 Synes ikke det er ok å prute/trekke seg etter avtalen er inngått. Du vet ikke om selger har takket nei til noen andre i den tiden heller, så er bare ufint gjort. I tillegg er det snakk om 150,-. Ikke verdt tiden du bruker på å pønske ut en pruteplan spør du meg. Anonymkode: 50627...b3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:09 #26 Del Skrevet torsdag kl 12:09 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Synes ikke det er ok å prute/trekke seg etter avtalen er inngått. Du vet ikke om selger har takket nei til noen andre i den tiden heller, så er bare ufint gjort. I tillegg er det snakk om 150,-. Ikke verdt tiden du bruker på å pønske ut en pruteplan spør du meg. Anonymkode: 50627...b3e 400 kroner. Les innlegget miut. Uansett så er jeg ferdig med denne tråden, fordi jeg har hentet hyllen. Ts Anonymkode: 350d0...7a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 05:23 #27 Del Skrevet i går, 05:23 Pruting ved henting går jeg aldri med på, bortsett fra om de finner en feil jeg ikke har oppdaget. Det har skjedd 1 gang, og jeg har solgt nærmere 200 gjenstander de siste 3 årene. Om noen kommer for å se på en ting, uten å ha avgjort å kjøpe så er jeg mer åpen for pruting. Dette skjer bare med større gjenstander som jeg har hatt ute til salgs en stund. Anonymkode: 7549d...425 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå