Gå til innhold

10K på mat pr måned?!? Vi spiser jo ikke engang bra mat?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

1 voksen og 2 barn i skolealder. Jeg forstår ikke hvordan det er mulig, for vi spiser jo så enkel mat. Mye fra nedsatt kurven. Baker brød. Men endel frukt, grønnsaker og melkeprodukter. Men virkelig ikke noe luksusmat. Kan kanskje trekke fra 3500 på take away, snus og cider. Men likevel??? Er ikke det mye? Har råd til det, men er så mye annet jeg skulle spart til!

Anonymkode: 511f9...bb5

Om du bruker 3500 på take away, snus og cider så står det jo igjen 6500 det er jo veldig bra vil jeg si. Om du skulle spart på noe får du kutte ut noe på snus, cider eller take away. Du kan jo tenke sånn at om du bruker 3500 hver måned på det, så er det 42000

Anonymkode: 0fa80...a19

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er det en voksen, og 2 tenåringer. Vi bruker 12 000 kr på mat i måneden. Og det er ikke snus eller take away. 

Anonymkode: 3739b...1a1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 1.5.2025 den 10.37):

1 voksen og 2 barn i skolealder. Jeg forstår ikke hvordan det er mulig, for vi spiser jo så enkel mat. Mye fra nedsatt kurven. Baker brød. Men endel frukt, grønnsaker og melkeprodukter. Men virkelig ikke noe luksusmat. Kan kanskje trekke fra 3500 på take away, snus og cider. Men likevel??? Er ikke det mye? Har råd til det, men er så mye annet jeg skulle spart til!

Anonymkode: 511f9...bb5

det høres mye ut ja. Her er det meg og 3 tenåringer. jeg bruker 5000kr i mnd

Anonymkode: 5104b...2ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg syns ikke det er rart at dere ikke spiser bra mat når 3500 kr går bort på andre ting. Hadde du brukt 10.000 kr på mat, ville du sett at pengene ville strekke godt til. Selvfølgelig har du lov til å "unne" deg noe ekstra. men svaret du lurer på ligger jo i det. 

Anonymkode: 0eb81...674

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...