Gå til innhold

Regninga fra helvete

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har hatt hund med analkjertelbetennelse her ? Hvor hunden må i narkose og få spylt de og gå på antibiotika  ?

Hva betalte du ?  

Anonymkode: 126cd...27e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

trengte ikke narkose eller antibiotika. betalte vel ca 1500 for endel år siden

Anonymkode: d6bb6...26a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Noen som har hatt hund med analkjertelbetennelse her ? Hvor hunden må i narkose og få spylt de og gå på antibiotika  ?

Hva betalte du ?  

Har du forsikring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvor mye er den regninga fra helvete?

Anonymkode: 6a93b...e61

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 1.5.2025 den 10.11):

Hva betalte du ?  

Den ene hunden min slet noe veldig med analkjertlene. Måtte tømme de hele tiden. 

Dyrlegen jeg bruker anbefalte å ikke fjerne kjertlene pga de trenger sterk narkose og er stor sjanse for at hunden ikke våkner etterpå. Så vi fortsatte bare å reise til dyrlegen for å tømme.. helt til en dag..

Jeg valgte å prøve å gi frossenfor/fullfor til hunden min, da han var så veldig kresen på tørrfor. Og etter han fikk dette, har han aldri slitt med analkjertlene og vi har aldri tømt de siden. Har gitt provit frossen/fullfor og norwegian polar. Det er nå 2-3 år siden vi tømte sist og ingen problemer lengre. 

Så jeg anbefaler virkelig å prøve det først. 

Anonymkode: b0d67...e21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

Sitat

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...