avent Skrevet 1. mai #41 Del Skrevet 1. mai AnonymBruker skrev (9 timer siden): Takk for svar alle sammen. Jeg sa at jeg kan ikke ha det sånn (han svarer ikke en gang når jeg ringer), og at da er det bedre at vi gjør det slutt. Vi har vært sammen i 10 år... DA ville han plutselig dra på helgetur å snakke om det, men jeg føler ikke det er så mye å snakke om. Anonymkode: 48ab1...777 Flink jente 👍 Det var selvsagt ikke dette han så for seg 😂 Han tenkte nok at du kom til å bli så pass fortvilet at du var villig til å få med på hva som helst å bare godta alt det vaset han garantert hadde kommet med. Han hadde bare pult rundt i hele sommer,mens du satt å ventet tappert, ikke kunne du si noe på det heller for dere hadde tross alt pause 😂😂 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måneskinn Skrevet 1. mai #42 Del Skrevet 1. mai AnonymBruker skrev (23 minutter siden): men hvordan kommer jeg over denne sorgen?! Ikke får jeg snakket med han på telefon, føles så sinnykt kjipt at alt bare blir avsluttet sånn... Anonymkode: 48ab1...777 Det er jo respektløst av han å holde på sånn. Og så etter 10 år.... skjønner godt du har det vondt. Det er utrolig vondt at det blir slutt på denne måten. Men selv om jeg på en måte skjønner at du vil ha en slags "avslutning" et ordentlig punktum, så får du ikke det. Og det er på en måte avslutningen. Det må du takle som best du kan. Aksepter alle følelser som kommer. Bare la alt komme og godta at nå blir det dritt en stund fremover. Han vil ikke gi svare på noe av det du spør om, så prøv så godt å la det ligge. Omgi deg med gode venner og evt familie og snakk det ut. Skriv ned alle dine tanker og følelser er mitt beste tips , da får du ut ting på en litt annen måte og blir ferdig med det. stor klem til deg ts 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 23:04 #43 Del Skrevet torsdag kl 23:04 AnonymBruker skrev (6 timer siden): skal skifte jobb, snart bursdag som blir feiret på gammel jobb, dårlige tanker... Anonymkode: 48ab1...777 Dette er bare unnskyldninger. Han er med andre ord ikke ærlig med deg. Kutt ham ut, og blokker ham på alle sosiale medier. Denne mannen får du en bedre fremtid uten. ❤️ Anonymkode: 5ebf8...ed5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 23:58 #44 Del Skrevet torsdag kl 23:58 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Takk for svar alle sammen. Jeg sa at jeg kan ikke ha det sånn (han svarer ikke en gang når jeg ringer), og at da er det bedre at vi gjør det slutt. Vi har vært sammen i 10 år... DA ville han plutselig dra på helgetur å snakke om det, men jeg føler ikke det er så mye å snakke om. Anonymkode: 48ab1...777 Tenk å foreslå en pause fra et 10 år langt forhold. Så flaut. Anonymkode: b8d0d...b16 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 04:12 #45 Del Skrevet fredag kl 04:12 Pause er sånt som små drittunger gjør. Dump ham. Han er ingenting å samle på Anonymkode: ce88c...260 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet fredag kl 04:18 #46 Del Skrevet fredag kl 04:18 (endret) AnonymBruker skrev (20 timer siden): Det virker som kjæresten vil ha pause til OVER sommeren, dvs 2-3 måneder. Er det realt å forvente at jeg skal gå og tvinne tommeltotter mens vedkommende skal finne ut av seg selv? Eller er det jeg som ikke elsker partneren min nok hvis jeg ikke vil holde det ut? Anonymkode: 48ab1...777 Bare gjør det slutt, så kan h*n eventuelt komme å be om godt vær til høsten. Det er ingen grunn til at du skal gå på gress for noen som kanskje vil og kanskje ikke vil ha deg. Bestem deg heller for å ha en spennende sommer og gi deg selv frihet ved å gjøre det slutt. Det er fjortiser som har pause i forholdet. Voksne folk er sammen eller ikke sammen. Endret fredag kl 04:19 av Snok1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 04:25 #47 Del Skrevet fredag kl 04:25 Jeg barm pause i starten av forholdet. Dvs etter vinhadde vært sammen i to år og jeg ble usikker på om dette funket. Jeg mente det oppriktig som at dette var noe forholdet kunne trenge. Litt luft og rom for å reflektere over forholdet. Han nektet derimot å godta dette og mente det ikke var noe som het ‘pause’. Enten var det slutt eller så måtte vi jobbe med forholdet. Lang historie kort, så er vi fortsatt sammen 10 år senere. Jeg er fortsatt sikker på at forholdet vårt kunne hatt godt av en pause der og da, men han var uenig. Det er tydeligvis ulikt hva folk legger i ‘pause’. Noen tolker det visst som at man ønsker å leve singellivet en periode. Andre at det er en fin langdryg måte å gjøre det slitt på. Atter andre, som meg, at det kan være en boots for forholdet og få litt avstand og kjenne på savn. Hva din kjærest legger i ‘pause’ er det bare han som vet. Spør ham hva han vil få ut av pausen i løpet av disse månedene. Er han helt sikker på at dere vil finne tilbake? Har han tenkt å date andre denne perioden? Osv Anonymkode: 77501...a03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 04:28 #48 Del Skrevet fredag kl 04:28 Snok1 skrev (8 minutter siden): Det er fjortiser som har pause i forholdet. Voksne folk er sammen eller ikke sammen. Ser flere skriver det. Jeg er ikke enig. Er da flere voksne som separeres enn periode for så finne sammen igjen. Mange gjør det slutt og finner sammen igjen også. Kjærligheten og usikkerheten som kan oppstå rundt den kan være like vanskelig enten man er 14 eller 54. Anonymkode: 77501...a03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet fredag kl 04:34 #49 Del Skrevet fredag kl 04:34 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er da flere voksne som separeres enn periode for så finne sammen igjen. Mange gjør det slutt og finner sammen igjen også. Det er en ærlig sak å gjøre det slutt og så bli sammen igjen. Å avtalen en pause er bare barnslig. »Jeg skal kose meg hele sommeren med de andre vennene mine mens du går og sturer og lurer på om du er bra nok for meg.» Jeg vet hva jeg mener om folk som ber om dette, og de lærer fort hvilken farge utsiden av døra mi har. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
911 Skrevet fredag kl 06:38 #50 Del Skrevet fredag kl 06:38 avent skrev (11 timer siden): Du burde også minne ham på at "hot girl summer " faktisk er en greie å at du gleder deg til å være singel i sommer. Spørs om han fremdeles vil ha den pausen sin da 😂😂 Når han innser at planen hans om å pule rundt helt lovlig også kommer til å gjelder deg 😂 Han ser nok for seg at du sitter hjemme er flink pike å bare håper og tror at han vil ta deg tilbake så lenge du er flink pike og bare venter på at han skal bestemme seg. Ikke gi han den gleden 😂😂 Lurt forslag. Tror nok "pipa" hadde fått en annen lyd når du også gleder deg til singellivet. Men seriøst til TS: kom han i forkjøpet og gjør det slutt. En pause er som oftest starten på slutten. Blokker han i alle kanaler og avvis han når han kommer krypende tilbake etter pausen. Han er ikke verd din tid. Dette skjønner jeg er tøft for deg men du kommer styrket ut på andre siden. Du fortjener en varm klem ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet fredag kl 06:49 #51 Del Skrevet fredag kl 06:49 Vil du godta alt som kan skje når dere har pause? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet fredag kl 06:58 #52 Del Skrevet fredag kl 06:58 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Det virker som kjæresten vil ha pause til OVER sommeren, dvs 2-3 måneder. Er det realt å forvente at jeg skal gå og tvinne tommeltotter mens vedkommende skal finne ut av seg selv? Eller er det jeg som ikke elsker partneren min nok hvis jeg ikke vil holde det ut? Anonymkode: 48ab1...777 Det her er en skikkelig dårlig og uryddig måte å faktisk gjøre det slutt på. Allerede fra da partneren din sa dette til deg var det ordentlig slutt kjære deg. Denne velger å ikke ville være kjæresten din, i tykt eller i tynt. Er det en slik partner du kanskje vil fortsette å ha? Stikker av hver gang forholdet er kjedelig og noe annet virker mer forlokkende, for sommeren med nye flørter og ingen forpliktelser til en annen kjæreste virker sikkert veeeeldig forlokkende. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 06:59 #53 Del Skrevet fredag kl 06:59 ta valget for egen del - du føler en "pause" på fler emnd er urimelig så valget er enkelt, han må velge enten bli i forholdet eller avslutte det. Pause er for unger.. Anonymkode: 23004...0c7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 14:06 #54 Del Skrevet fredag kl 14:06 Om man skal ha pause, så må man være enige om at man fortsatt er kjærester og at det ikke er lov til å date, rote med og ligge med andre. Pausen må rett og slett være at man har liten/ingen kontakt i en gitt periode sånn at man får egentid og fått tenkt seg skikkelig om. Om man vil ha lov til å ligge rundt, så slår man opp, og håper på at den andre gidder å ta opp søpla (han) når han vil tilbake til det trygge og gode. Anonymkode: 6fe33...0a7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå