Gå til innhold

Hva er planen til deg med barn i dag? 01.mai/helg

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke lagt noe planer i dag, men kan ikke være inne hele dagen. Her regner det, og ønsker helst å gjøre noe billig. Hva skal dere og barna finne på?:)

Anonymkode: f7a53...481

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg våknet opp med sår hals og måtte ta en hestepille for å ikke krepere.

Satser på formen stiger litt utover dagen, men kid storkoser seg med daff morgen og gaming 🤭😬

Så null planer foreløpig.

Anonymkode: ea85e...ac3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg har ikke lagt noe planer i dag, men kan ikke være inne hele dagen. Her regner det, og ønsker helst å gjøre noe billig. Hva skal dere og barna finne på?:)

Anonymkode: f7a53...481

jeg våknet tidlig,mens ungen sov til 930, jeg skal bare slappe av og barnet skal det nesten hele dagen bortsett han har fotballtrening idag, her pøser det ned , så han får være ute i 1,5 time når han trener, ellers blir vi inne og koser oss, tenkte og bake rundstykker og lage suppe idag, og det hjelper han sikker til med, så blir det kanskje et par filmer, så skal han sikker se bodø i kveld :)

i helga skal jeg vaske klær , se serier, gå et par turer og slape av :) ,mens mini skal på hyttetur

Anonymkode: 927ff...e73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ungene har hengt ut flagg, og senere skal vi ut å gå i tog og høre appell. Nå skal vi bake en sjokoladekake og senere lage enten boller eller vaffle. Blir sikkert en tur på lekeplassen for å hoppe i sølepytter eller til stranda for å kaste stein i tillegg. 

Anonymkode: f94f8...3be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...