Adrenalina1 Skrevet i går, 08:47 #21 Del Skrevet i går, 08:47 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Syns det er godt. Serverer med eks Pomfrie, bernesaua og salat Kuttet opp i bitter å har inne i pitabrød, dressing og salat Eller strimler og har i baguette med salat Anonymkode: 50265...0c3 Hva er bernesaua? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:49 #22 Del Skrevet i går, 08:49 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er ikke det samme som løvstek. Anonymkode: 99f71...149 Nei, jeg ble nok "blind" på ordet løv, og innså etterpå at jeg tenkte på noe helt annet 😂 Anonymkode: adde5...669 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:53 #23 Del Skrevet i går, 08:53 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har aldri smakt det før. Innbiller meg at den må bli tørr, siden den er så tynn, men aner jo ikke. Vurderer å prøve, er det godt? Hvilket merke er best og hvordan tilbereder du den. Hva slags tilbehør ville du hatt til den? Anonymkode: 5a72a...aca jeg synes det er kjempe godt spiser med med salat, pommes og bernesaus bruker stort sett staburet sin eller så handler vi den i sverige, husker ikke merke Anonymkode: 79afd...cdf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:09 #24 Del Skrevet i går, 13:09 AnonymBruker skrev (7 timer siden): For meg blir det litt "back to the 90's" Ikke spist på ørten år, men joda, løvstek er godt det.. Anonymkode: b10c0...211 Gjelder dette alll mat spist på 90-tallet? Anonymkode: 75e5e...92f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet i går, 13:23 #25 Del Skrevet i går, 13:23 (endret) AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ikke ofte jeg spiser det, men synes det er godt. Har noen ganger skåret de i strimler og woket de, men steker de ofte raskt på høy varme og spiser med hjemmelaget kryddersmør. Siden noen har nevnt sammenrullede, jeg har en plan om å teste denne oppskriften. https://dromhushelena.se/2019/11/01/mitt-mest-uppskattade-recept-nagonsin-lovbiff-med-italiensk-touch/ Anonymkode: adde5...669 Bare obs på at løvbiff i Sverige og løvbiff i Norge er to vidt forskjellige produkter. Svensk er rent kjøtt, mens i Norge er det er blandingsprodukt. Edit: ser det har blitt nevnt allerede… Endret i går, 13:24 av enkefru Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet i går, 13:28 #26 Del Skrevet i går, 13:28 Ja det er godt med skikkelig tilbehør ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:31 #27 Del Skrevet i går, 13:31 Nei. Anonymkode: 9b8b5...d14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå