AnonymBruker Skrevet i går, 05:26 #1 Del Skrevet i går, 05:26 Har aldri smakt det før. Innbiller meg at den må bli tørr, siden den er så tynn, men aner jo ikke. Vurderer å prøve, er det godt? Hvilket merke er best og hvordan tilbereder du den. Hva slags tilbehør ville du hatt til den? Anonymkode: 5a72a...aca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 05:35 #2 Del Skrevet i går, 05:35 Det er lettvint og godt! Kort tilberedningstid og veldig godt med stekt ananas med ost på toppen om du har den i hamburgerbrød. Kan eventuelt ha pomefrie til eller annet tilbehør. Anonymkode: eb1f9...d75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 05:39 #3 Del Skrevet i går, 05:39 For meg blir det litt "back to the 90's" Ikke spist på ørten år, men joda, løvstek er godt det.. Anonymkode: b10c0...211 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet i går, 05:39 #4 Del Skrevet i går, 05:39 (endret) Søk på google, der ligger forslag på forskjellig tilbehør. Jeg har bare smakt med pomme frites og bernaise og noe salatbiter og sopp til og det er jo okei mat det. Også bare smakt ferdigkjøpte og de skal bare stekes 1 min på hver side. Liker du kjøttdeig, liker du vel også løvbiff, tenker jeg, men det er ikke noe spesiell smak eller krydder på den før du krydrer den selv, med hva du liker, så smaken er hvertfall ikke noe du skal være redd for. Endret i går, 05:46 av Lawyam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 05:39 #5 Del Skrevet i går, 05:39 Stek den raskt på høy varme, så blir den ikke tørr. Det hender vi har løvstek med pommes frites, salat og bernaisesaus. Har også sett oppskrifter på fylt løvstek. Altså, man ruller den sammen med fyll inni før steking. Så du får google det. Anonymkode: 6ecbb...0a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 05:46 #6 Del Skrevet i går, 05:46 Takk for svar! Tenker jeg skal prøve det en dag. Ser det er forskjellige merker som feks Stabburet, Gilde og Folkets. Er det noe forskjell på de? Hvilken er evt best? Anonymkode: 5a72a...aca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 05:46 #7 Del Skrevet i går, 05:46 Det er helt ok mat. Sist vi spiste det skar vi det opp etter steking og blandet det inn i bolognese, det ble godt det også. Anonymkode: d10d5...973 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 05:46 #8 Del Skrevet i går, 05:46 Ikke ofte jeg spiser det, men synes det er godt. Har noen ganger skåret de i strimler og woket de, men steker de ofte raskt på høy varme og spiser med hjemmelaget kryddersmør. Siden noen har nevnt sammenrullede, jeg har en plan om å teste denne oppskriften. https://dromhushelena.se/2019/11/01/mitt-mest-uppskattade-recept-nagonsin-lovbiff-med-italiensk-touch/ Anonymkode: adde5...669 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 05:49 #9 Del Skrevet i går, 05:49 Løvstekburgeren man alltid kjøpte dagen derpå på «grisematen» i Bergen….. 😍😍 Anonymkode: f34d3...635 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 05:51 #10 Del Skrevet i går, 05:51 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ikke ofte jeg spiser det, men synes det er godt. Har noen ganger skåret de i strimler og woket de, men steker de ofte raskt på høy varme og spiser med hjemmelaget kryddersmør. Siden noen har nevnt sammenrullede, jeg har en plan om å teste denne oppskriften. https://dromhushelena.se/2019/11/01/mitt-mest-uppskattade-recept-nagonsin-lovbiff-med-italiensk-touch/ Anonymkode: adde5...669 Det hørtes godt ut, men skal den virkelig stå 30 min i ovnen, hvis den vanligvis skal stekes ett min på hver side? Anonymkode: 5a72a...aca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 05:58 #11 Del Skrevet i går, 05:58 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det hørtes godt ut, men skal den virkelig stå 30 min i ovnen, hvis den vanligvis skal stekes ett min på hver side? Anonymkode: 5a72a...aca Jeg har kjøpt relativt tynt skåret løvbiff hos lokal slakter og i Sverige. Vet ikke om de som selges i frysedisken er annerledes? Uansett så tar det mye lengre tid for at varmen skal nå inn i midten av rullen enn når de legges flate i var panne. Takk for at du påpekte det, jeg skal vurdere å ta de tidligere ut og sjekke om de er stekte. Anonymkode: adde5...669 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:05 #12 Del Skrevet i går, 06:05 Syns det er godt. Serverer med eks Pomfrie, bernesaua og salat Kuttet opp i bitter å har inne i pitabrød, dressing og salat Eller strimler og har i baguette med salat Anonymkode: 50265...0c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #13 Del Skrevet 23 timer siden Løvstek i frossendisken er bare flat kjøttdeig, så det blir hva du gjør det til. Har selv ikke merket forskjell på de ulike merkene. Vi dunger gjerne på med noe kjøtt- og grillkrydder for å piffe opp. Godt med tilbehør som bernaisesaus eller peppersaus, fløtepoteter eller pomfri samt valgfrie grønnsaker. Anonymkode: 962c6...e56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #14 Del Skrevet 23 timer siden Løvstek servert i varme pitabrød med salat (kinakål, rød paprika, rødløk, agurk og mais) og hamburgerdressing. En deilig reise tilbake til det glade 90-tallet hver gang! Anonymkode: 44780...683 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #15 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Har aldri smakt det før. Innbiller meg at den må bli tørr, siden den er så tynn, men aner jo ikke. Vurderer å prøve, er det godt? Hvilket merke er best og hvordan tilbereder du den. Hva slags tilbehør ville du hatt til den? Anonymkode: 5a72a...aca Passer til pommes frites og gjerne en god saus til.Burger også. Anonymkode: 9e261...fd1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #16 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Jeg har kjøpt relativt tynt skåret løvbiff hos lokal slakter og i Sverige. Vet ikke om de som selges i frysedisken er annerledes? Uansett så tar det mye lengre tid for at varmen skal nå inn i midten av rullen enn når de legges flate i var panne. Takk for at du påpekte det, jeg skal vurdere å ta de tidligere ut og sjekke om de er stekte. Anonymkode: adde5...669 Er ikke det samme som løvstek. Anonymkode: 99f71...149 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #17 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ikke ofte jeg spiser det, men synes det er godt. Har noen ganger skåret de i strimler og woket de, men steker de ofte raskt på høy varme og spiser med hjemmelaget kryddersmør. Siden noen har nevnt sammenrullede, jeg har en plan om å teste denne oppskriften. https://dromhushelena.se/2019/11/01/mitt-mest-uppskattade-recept-nagonsin-lovbiff-med-italiensk-touch/ Anonymkode: adde5...669 Løvbiff er i Sverige er rent kjøtt, så du kan ikke bruke løvstek til denne oppskriften. Anonymkode: f4139...89c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #18 Del Skrevet 21 timer siden Løvstek med pommes frites eller potetbåter er super crap mat, synes jeg. Koser meg med det av og til. Løvsteken stekes kort tidi på hver side på høy varme, krydrer med MASSE pepper. 😋 Anonymkode: c871d...004 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #19 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Løvstek med pommes frites eller potetbåter er super crap mat, synes jeg. Koser meg med det av og til. Løvsteken stekes kort tidi på hver side på høy varme, krydrer med MASSE pepper. 😋 Anonymkode: c871d...004 Det er forresten også godt med stekt halv tomat med masse pepper å ha til. Anonymkode: c871d...004 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taluno Skrevet 21 timer siden #20 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ikke ofte jeg spiser det, men synes det er godt. Har noen ganger skåret de i strimler og woket de, men steker de ofte raskt på høy varme og spiser med hjemmelaget kryddersmør. Siden noen har nevnt sammenrullede, jeg har en plan om å teste denne oppskriften. https://dromhushelena.se/2019/11/01/mitt-mest-uppskattade-recept-nagonsin-lovbiff-med-italiensk-touch/ Anonymkode: adde5...669 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det hørtes godt ut, men skal den virkelig stå 30 min i ovnen, hvis den vanligvis skal stekes ett min på hver side? Anonymkode: 5a72a...aca Norsk og svensk løvstek er to helt forskjellige produkter, som ikke kan sammenlignes. Svensk løvstek er ett rent kjøttstykke som er tynt skåret. Norsk løvstek er mer som en tynn hamburger av kvernet kjøtt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå