Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fødte for to og en halv måned siden og ammer ikke. Ønsker to tette (har to fra før av). Hadde eggløsning og nøyaktig 14 dager senere fikk jeg mensen. Den er nå men synes den varer veldig lenge. Påvirker lengden på menstruasjonen syklusen? Bruker som regel å ha 28 dagers syklus med mens/eggløsning 14/14, men da har mens bare vart i 4 dager, nå er jeg på dag 6 og blør enda.

Anonymkode: 7f9f4...5ef

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke så rart, syklusen bruker nok litt tid på å stabilisere seg. Vanlig at den ikke er helt som før.

Anonymkode: 7da8d...a82

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Fødte for to og en halv måned siden og ammer ikke. Ønsker to tette (har to fra før av). Hadde eggløsning og nøyaktig 14 dager senere fikk jeg mensen. Den er nå men synes den varer veldig lenge. Påvirker lengden på menstruasjonen syklusen? Bruker som regel å ha 28 dagers syklus med mens/eggløsning 14/14, men da har mens bare vart i 4 dager, nå er jeg på dag 6 og blør enda.

Anonymkode: 7f9f4...5ef

Første mens etter fødsel bruker jo ofte å være litt kraftigere enn normalt.

Jeg har alltid blødd i rundt 7 dager uavhengig av om syklusen har vært på 21 dager eller 34.

Anonymkode: c4423...eaa

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har to tette, rakk bare å ha mensen én gang mellom barna. Det ble i underkant av 17 mnd mellom dem. 

Jeg har imidlertid erfart (etter nummer to) at det kan ta tid før syklusen blir som før, så det høres helt normalt ut.

Anonymkode: 87277...1da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...