AnonymBruker Skrevet 1. mai #1 Skrevet 1. mai Fødte for to og en halv måned siden og ammer ikke. Ønsker to tette (har to fra før av). Hadde eggløsning og nøyaktig 14 dager senere fikk jeg mensen. Den er nå men synes den varer veldig lenge. Påvirker lengden på menstruasjonen syklusen? Bruker som regel å ha 28 dagers syklus med mens/eggløsning 14/14, men da har mens bare vart i 4 dager, nå er jeg på dag 6 og blør enda. Anonymkode: 7f9f4...5ef
AnonymBruker Skrevet 1. mai #2 Skrevet 1. mai Er ikke så rart, syklusen bruker nok litt tid på å stabilisere seg. Vanlig at den ikke er helt som før. Anonymkode: 7da8d...a82 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai #3 Skrevet 1. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Fødte for to og en halv måned siden og ammer ikke. Ønsker to tette (har to fra før av). Hadde eggløsning og nøyaktig 14 dager senere fikk jeg mensen. Den er nå men synes den varer veldig lenge. Påvirker lengden på menstruasjonen syklusen? Bruker som regel å ha 28 dagers syklus med mens/eggløsning 14/14, men da har mens bare vart i 4 dager, nå er jeg på dag 6 og blør enda. Anonymkode: 7f9f4...5ef Første mens etter fødsel bruker jo ofte å være litt kraftigere enn normalt. Jeg har alltid blødd i rundt 7 dager uavhengig av om syklusen har vært på 21 dager eller 34. Anonymkode: c4423...eaa
AnonymBruker Skrevet 2. mai #4 Skrevet 2. mai Jeg har to tette, rakk bare å ha mensen én gang mellom barna. Det ble i underkant av 17 mnd mellom dem. Jeg har imidlertid erfart (etter nummer to) at det kan ta tid før syklusen blir som før, så det høres helt normalt ut. Anonymkode: 87277...1da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå