Gå til innhold

Er dette svangerskap utenfor livmoren?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Spotter brunt og noe rødt. Har ikke hatt smerter før i kveld. Føles ut som hold på ene eggstokken. Når kan man se på ultralyd hvor det ligger?

Anonymkode: 87957...85e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Når jeg hadde svangerskap utenfor livmoren,  spottet jeg i flere dager, lyst blod. Hadde en trykkende følelse på siden, ikke direkte vondt, men ubehagelig. Helt til egglederen sprakk, da var det hinsides vondt, blødde ikke noe mer, da alt blodet samlet seg i buken. Ble ikke tatt på alvor før det ble kritisk grunnet blodtap.  Var ca uke 6 når den sprakk. 

Anonymkode: 51d76...40d

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
mommyaka skrev (18 minutter siden):

Når skulle du ha mens? Fått positive test? 

Jeg har 5 uker på vei, fått masse positive tester fra 10 dpo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Når jeg hadde svangerskap utenfor livmoren,  spottet jeg i flere dager, lyst blod. Hadde en trykkende følelse på siden, ikke direkte vondt, men ubehagelig. Helt til egglederen sprakk, da var det hinsides vondt, blødde ikke noe mer, da alt blodet samlet seg i buken. Ble ikke tatt på alvor før det ble kritisk grunnet blodtap.  Var ca uke 6 når den sprakk. 

Det jeg er redd for. Jeg har spottet helt brunt mørkt og en gang friskt en teskje kanskje. Ikke hatt vondt før i går, er bare en rar følelse i ene siden og murringer! får veldig sterke gravidtester men hjelper lite. Kan umulig tyde på noe bra. Har tatt blodprøve hcg. Hvordan andre symptomer hadde du, slo du ut sent/tidlig? Hvordan var din hcg?  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det jeg er redd for. Jeg har spottet helt brunt mørkt og en gang friskt en teskje kanskje. Ikke hatt vondt før i går, er bare en rar følelse i ene siden og murringer! får veldig sterke gravidtester men hjelper lite. Kan umulig tyde på noe bra. Har tatt blodprøve hcg. Hvordan andre symptomer hadde du, slo du ut sent/tidlig? Hvordan var din hcg?  

Jeg hadde veldig lav hcg, Lite symptomer på graviditet, men veldig trykk i siden. Men dette bli bortforklart som ligament smerter hos legen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg hadde veldig lav hcg, Lite symptomer på graviditet, men veldig trykk i siden. Men dette bli bortforklart som ligament smerter hos legen 

Jeg har hatt normalt/høyt hcg og symptomer. Så litt betryggende at du sier det men kan vell utfolde seg ulikt også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg har hatt normalt/høyt hcg og symptomer. Så litt betryggende at du sier det men kan vell utfolde seg ulikt også

Ja, noen fasit finnes vel ikke. Bare ikke se an om du får smerter. Jeg ventet for lenge, og det sto om minutter da jeg ble operert, ifølge legen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...