AnonymBruker Skrevet i går, 02:07 #1 Del Skrevet i går, 02:07 Spotter brunt og noe rødt. Har ikke hatt smerter før i kveld. Føles ut som hold på ene eggstokken. Når kan man se på ultralyd hvor det ligger? Anonymkode: 87957...85e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet i går, 07:35 #2 Del Skrevet i går, 07:35 Når skulle du ha mens? Fått positive test? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:43 #3 Del Skrevet i går, 07:43 Når jeg hadde svangerskap utenfor livmoren, spottet jeg i flere dager, lyst blod. Hadde en trykkende følelse på siden, ikke direkte vondt, men ubehagelig. Helt til egglederen sprakk, da var det hinsides vondt, blødde ikke noe mer, da alt blodet samlet seg i buken. Ble ikke tatt på alvor før det ble kritisk grunnet blodtap. Var ca uke 6 når den sprakk. Anonymkode: 51d76...40d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:54 #4 Del Skrevet i går, 07:54 mommyaka skrev (18 minutter siden): Når skulle du ha mens? Fått positive test? Jeg har 5 uker på vei, fått masse positive tester fra 10 dpo Anonymkode: 87957...85e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:57 #5 Del Skrevet i går, 07:57 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Når jeg hadde svangerskap utenfor livmoren, spottet jeg i flere dager, lyst blod. Hadde en trykkende følelse på siden, ikke direkte vondt, men ubehagelig. Helt til egglederen sprakk, da var det hinsides vondt, blødde ikke noe mer, da alt blodet samlet seg i buken. Ble ikke tatt på alvor før det ble kritisk grunnet blodtap. Var ca uke 6 når den sprakk. Anonymkode: 51d76...40d Det jeg er redd for. Jeg har spottet helt brunt mørkt og en gang friskt en teskje kanskje. Ikke hatt vondt før i går, er bare en rar følelse i ene siden og murringer! får veldig sterke gravidtester men hjelper lite. Kan umulig tyde på noe bra. Har tatt blodprøve hcg. Hvordan andre symptomer hadde du, slo du ut sent/tidlig? Hvordan var din hcg? Anonymkode: 87957...85e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #6 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Det jeg er redd for. Jeg har spottet helt brunt mørkt og en gang friskt en teskje kanskje. Ikke hatt vondt før i går, er bare en rar følelse i ene siden og murringer! får veldig sterke gravidtester men hjelper lite. Kan umulig tyde på noe bra. Har tatt blodprøve hcg. Hvordan andre symptomer hadde du, slo du ut sent/tidlig? Hvordan var din hcg? Anonymkode: 87957...85e Jeg hadde veldig lav hcg, Lite symptomer på graviditet, men veldig trykk i siden. Men dette bli bortforklart som ligament smerter hos legen Anonymkode: 51d76...40d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #7 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg hadde veldig lav hcg, Lite symptomer på graviditet, men veldig trykk i siden. Men dette bli bortforklart som ligament smerter hos legen Anonymkode: 51d76...40d Jeg har hatt normalt/høyt hcg og symptomer. Så litt betryggende at du sier det men kan vell utfolde seg ulikt også Anonymkode: 87957...85e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #8 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har hatt normalt/høyt hcg og symptomer. Så litt betryggende at du sier det men kan vell utfolde seg ulikt også Anonymkode: 87957...85e Ja, noen fasit finnes vel ikke. Bare ikke se an om du får smerter. Jeg ventet for lenge, og det sto om minutter da jeg ble operert, ifølge legen. Anonymkode: 51d76...40d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå