AnonymBruker Skrevet 30. april #1 Skrevet 30. april Regner med vi er flere her inne som ofte opplever dette? Og hva er deres beste triks for å unngå det? Anonymkode: f0300...632
AnonymBruker Skrevet 30. april #3 Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Regner med vi er flere her inne som ofte opplever dette? Og hva er deres beste triks for å unngå det? Anonymkode: f0300...632 Sko Anonymkode: e0405...5ab
AnonymBruker Skrevet 30. april #4 Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Smøre med olivenolje. Anonymkode: 83a26...b03 Det klarer jeg ikke å se for meg at skal være bra. Jeg ville prøvd talkum. Anonymkode: ad751...96e
AnonymBruker Skrevet 30. april #5 Skrevet 30. april Jeg har ikke testet akkurat denne, men jeg har brukt noe lignende som jeg er veldig fornøyd med, jeg teiper det over der hvor fotbuen går, da lager det ikke vakumet som lager lyd. https://www.xxl.no/assist-assist-foam-underwrap-bulk-underlag-for-taping/p/1216231_1_Style?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_content=paid_search&utm_campaign=&utm_campaignid=21257771888&gad_source=1&gbraid=0AAAAAD-oszk7DfOAjQUl17mqqZRWbnMQu&gclid=EAIaIQobChMInpzm4PaAjQMVfQqiAx0BnRDtEAQYCSABEgLtHfD_BwE&gclsrc=aw.ds Anonymkode: 2f1ca...2bd
AnonymBruker Skrevet 1. mai #6 Skrevet 1. mai Opplever kun hvis de er våte og føttene er våte Anonymkode: 5d9c6...e4a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå