Gå til innhold

Bilstol som innsjekket bagasje

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan man pakke inn bilsete til baby og sende det som innsjekket bagasje? Har hytte nordpå og vi kommer til å fly mye opp og ned resten av året. Ønsker da å ha en bilstol stående der. Hvordan pakker jeg inn bilstolen? Tilstrekkelig å pakke i en eske med bobleplast og tepper?

Anonymkode: f54cf...33e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Slik de lasser baggasje, tror jeg ikke en pappeske, samt bobleplast kommer til å beskytte noe særlig...

Er det mulig å demontere stolen? Og pakke den inn i hver deres innsjekk? 

Anonymkode: 7efd8...1b4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Kan man pakke inn bilsete til baby og sende det som innsjekket bagasje? Har hytte nordpå og vi kommer til å fly mye opp og ned resten av året. Ønsker da å ha en bilstol stående der. Hvordan pakker jeg inn bilstolen? Tilstrekkelig å pakke i en eske med bobleplast og tepper?

Du sender den som spesial bagasje :) 

Jeg ville pakket den i prampack (alene, uten vogn i, eller air Shell for bilstol). Ellers tar de bare en plastpose rundt når du leverer den inn😅

Anonymkode: 4e0e8...bf6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Hvorfor ikke heller bare kjøpe en i nord? Eller bestille en med levering i nord?

Anonymkode: 3a7cd...09d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi har alltid bestilt ekstra sete og hatt barnet i bilstolen på flyet. Innsjekket bagasje kan bli håndtert veldig røft. 

Anonymkode: 9167b...68e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...