AnonymBruker Skrevet onsdag kl 22:14 #1 Del Skrevet onsdag kl 22:14 Har nylig flyttet til en bygd i distriktet, tidligere bodd rett på by, eller i by, flyttet grunnet jobb. Har bodd her noen uker, og synes helt ærlig det er litt deprimerende. Det er ingenting tilgjengelig av hva jeg interesserer meg for, og derav veldig få aktuelle sosialiseringsarenaer. Tidligere har jeg jo fått venner gjennom sosialiseringsarenaer, men nå er jeg usikker på hvordan jeg skal få meg venner her. Noen vil kanskje si via jobb, som i andre bransjer kanskje ville gitt mening, men det er stortsett bare meg her. Lurer på om noen har tips til ting jeg kan gjøre for å få meg en sosial krets. Anonymkode: 7eb63...bbf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gaia Skrevet onsdag kl 22:19 #2 Del Skrevet onsdag kl 22:19 Bli med i kor, korps, idrettslag, gå på puben, dra på konserter hvis det arrangeres og kom i snakk med noen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 22:21 #3 Del Skrevet onsdag kl 22:21 Frivillig arbeid? Jeg har fått mange venner som håndballtrener. Ellers er det mye sosialt her gjennom lag og foreninger. Anonymkode: e7c60...ee8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:07 #4 Del Skrevet torsdag kl 14:07 De vennenene jeg har fått som voksen har jeg fått gjennom frivillighetssentralen. Jeg flyttet fra en storby til en bygd for ni år siden og kjente absolutt ingen her, men via frivillighetssentralen har jeg blitt kjent med mange, en god del har blitt venner, noen veldig gode. Anonymkode: 2fc91...ec8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:16 #5 Del Skrevet torsdag kl 14:16 Har bygda en fb side hvor arrangement legges ut? Ville sett der. Hvor gammel er du? Har du barn? Jeg flyttet til en bygd noen år før jeg fikk barn. Da ville jeg være anonym. Etterhvert ble jeg kjent med flere og kunne delta i idrettslag, bli med på pub kveld, skistua, kor, dans osv. Og der ble jeg kjent med veldig mange hyggelig folk. Anonymkode: 3f070...6ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå