AnonymBruker Skrevet 30. april #1 Skrevet 30. april Skal samle venner i morgen og har planlagt en slags asiatisk buffet. Tenker ha: vårruller gyoza marinert scampi kyllingspyd tilbehør blir ris, sursøt saus, nudelsalat med mango, peanøttsaus (til kyllingen). Hadde du likt denne menyen? Noe jeg bør legge til? Dessert blir sjokoladekake med bær. Anonymkode: 07f80...ccf 6 3 1
AnonymBruker Skrevet 30. april #4 Skrevet 30. april Fantastisk! Hadde elsket det! Anonymkode: dba6e...af4 1
AnonymBruker Skrevet 30. april #5 Skrevet 30. april Når og hvor skal jeg komme? Anonymkode: e7bed...484 2 2
AnonymBruker Skrevet 30. april #6 Skrevet 30. april Høres bra ut, men jeg ville savnet grønnsaker. Anonymkode: f09f3...c72 3 2
AnonymBruker Skrevet 30. april #7 Skrevet 30. april Mye godt. Men lite grønt. Ville laget dampet edamame. laget en agurksalat med asiatiske smaker, dampet pak choi... Anonymkode: 63c0e...883 2 2 1
AnonymBruker Skrevet 30. april #9 Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Høres bra ut, men jeg ville savnet grønnsaker. Anonymkode: f09f3...c72 Takk for innspill. Dette er salaten jeg skal lage, så blir grønnsaker der: https://meny.no/oppskrifter/salat/asiatisk-salat-med-nudler-og-mango/ Anonymkode: 07f80...ccf 1
AnonymBruker Skrevet 30. april #10 Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Mye godt. Men lite grønt. Ville laget dampet edamame. laget en agurksalat med asiatiske smaker, dampet pak choi... Anonymkode: 63c0e...883 Takk for tips! Agurksalat er godt! Anonymkode: 07f80...ccf 1
AnonymBruker Skrevet 30. april #11 Skrevet 30. april Fantastisk 😍 Om du synes det er stressende og mye jobb så hadde jeg droppet gyoza...Mye godt her. Anonymkode: f9ce3...5e9 1
AnonymBruker Skrevet 30. april #12 Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Takk for innspill. Dette er salaten jeg skal lage, så blir grønnsaker der: https://meny.no/oppskrifter/salat/asiatisk-salat-med-nudler-og-mango/ Anonymkode: 07f80...ccf Holder i haugevis. Anonymkode: f9ce3...5e9 1
AnonymBruker Skrevet 30. april #15 Skrevet 30. april Nå ble jeg lettet! Begynte å bekymre meg over om det ble for hverdagslig. Anonymkode: 07f80...ccf 1 1
Brunhilde Skrevet 1. mai #16 Skrevet 1. mai Den menyen hadde gått rett hjem hos meg. #littmisunneligpåvennenedine 😁
AnonymBruker Skrevet 1. mai #18 Skrevet 1. mai AnonymBruker skrev (22 timer siden): Nå ble jeg lettet! Begynte å bekymre meg over om det ble for hverdagslig. Anonymkode: 07f80...ccf Hjelp, er folk virkelig så usikre. Anonymkode: 61142...593
AnonymBruker Skrevet 1. mai #19 Skrevet 1. mai AnonymBruker skrev (23 timer siden): Skal samle venner i morgen og har planlagt en slags asiatisk buffet. Tenker ha: vårruller gyoza marinert scampi kyllingspyd tilbehør blir ris, sursøt saus, nudelsalat med mango, peanøttsaus (til kyllingen). Hadde du likt denne menyen? Noe jeg bør legge til? Dessert blir sjokoladekake med bær. Anonymkode: 07f80...ccf Hadde elsket det🤩 legge til? Nei du har jo nesten for mye🙂 Anonymkode: af8f5...791
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå