Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg sliter med å finne en grei bh etter opperasjon, har målt meg selv hjemme og sånn og bruker 65 G i følge Triumph sin nettside. Er 106 cm rundt brystene og 66 cm målt under brystet, blir det 65 G? synes det høres rart ut. Vanskelig å finne i den størrelsen på nettsidene. De få jeg finner er sånn bestemor typer... Er det noen som vet hvor jeg kan finne noen pene bh'er og forsovet topper i denne størrelsen? Har vært innom h&m og kappahl men finner ikke noe....

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Gå innom en skikkelig undertøysbutikk. De har mye fint også i store størrelser, enten det gjelder vidden eller cupen.

HM og kappahl sine BH støtter ikke nok rundt brystet og burde nesten være forbudt å selge. Det hjelper faktisk ikke at de er billige når kvaliteten ikke tilfrestiller at de skulle vært gratis.

Skrevet

Nå vet ikke jeg hvor du bor, men bor du i Oslo så ta deg en tur innom La Lina.

Bor du i Bergen, stikk innom Netty.

Begge butikkene har kvalifiserte og profesjonelle folk som kan hjelpe deg med prøving og å finne rett BH. De fører nemlig disse størrelsene.

På nettet kan du handle på www.figleaves.com. De fører alle disse mer "spesielle" størrelsene. Jeg er selv en størrelse 65 E og vet hvor frustrerende det er å ikke finne rett størrelse i de vanlige butikkene.

Gjest Gjest
Skrevet

Hei takk for tipset!

Men kan det være riktig at jeg bør bruke 65 G? Trodde ikke da lagde sånne en gang jeg før jeg sjekket Triumh. Trodde det sluttet på E.... Jo selger La lina bare undertøy eller har de en del klær og sånn også? Sliter litt med å finne topper og sånn også?

Gjest Gjest
Skrevet

Uff,fatter ikke at noen vil ha så svære pupper jeg. Men smak og behag.

Hadde D-cup jeg,hadde en brystreduksjon for 4mnd.siden og er nå en B-cup.

For en befrielse å endelig ha små pupper. Men hver sin lyst.

Gjest Gjest
Skrevet (endret)

Særiøst! Hvordan er det å jogge når man bruker 65 G? De må jo være immari i veien...

Innlegget er endret. Reglene

Orakel - moderator

Endret av orakel
Skrevet

Tråden er ryddet.

Orakel - moderator

Gjest Gjest
Skrevet

Setter pris på at folk svarer, men skjønner ikke hvorfor alltid det skal være noen som er så duste mot andre bare fordi de har silikon. Mange fordommer der ute... Det er mange forskjellige grunner til at jenter får større pupper, og min er at jeg hadde komplekser før, og ville ikke ha det sånn. Har ikke angret en dag på det heller og jeg har det mye bedre med meg selv nå

Skrevet
Hei takk for tipset!

Men kan det være riktig at jeg bør bruke 65 G? Trodde ikke da lagde sånne en gang jeg før jeg sjekket Triumh. Trodde det sluttet på E....  Jo selger La lina bare undertøy eller har de en del klær og sånn også? Sliter litt med å finne topper og sånn også?

Joda det finnes bh'er i størrelse 65 G og større også om det er behov for det. Problemet er bare det at disse ikke selges i vanlige kleskjeder. For å få denne størrelsen må man i en undertøysbutikk f.eks. La Lina.

Har selv brukt størrelse 65G, men nå bruker jeg 70DD etter brystreduksjonsoperasjon.

Gjest Gjest
Skrevet

Men siden du har hatt samme størrelse som jeg har fått nå, kunne du gi meg noen råd og vink på hvor finne fine klær og andre ting også hvis du kommer på det? Alltid greit å prate med jenter som har vært i samme situasjon

Skrevet
Men siden du har hatt samme størrelse som jeg har fått nå, kunne du gi meg noen råd og vink på hvor finne fine klær og andre ting også hvis du kommer på det? Alltid greit å prate med jenter som har vært i samme situasjon

Slet med det selv faktisk og med lommeboka til en student ble det til desperat leting på H&M, Cubus, Lindex og Kappahl.

Gjest Gjest
Skrevet

Pleide du å kjøpe bh'er og sånn på H&M, Cubus, Lindex og Kappahl altså? Fant ingenting i 65 G når jeg var der for noen dager siden. Hun dama som skulle hjelpe bare så rart på meg da jeg spurte...

Gjest Gjest
Skrevet
Setter pris på at folk svarer, men skjønner ikke hvorfor alltid det skal være noen som er så duste mot andre bare fordi de har silikon. Mange fordommer der ute... Det er mange forskjellige grunner til at jenter får større pupper, og min er at jeg hadde komplekser før, og ville ikke ha det sånn. Har ikke angret en dag på det heller og jeg har det mye bedre med meg selv nå

Flott for deg at du endelig er fornøyd med puppene dine Bare nysgjerrig, hvor store innlegg fikk du? Jeg har ekte pupper i 75F, og sliter med for store pupper, vanskelig m klær og undretøy. Så kan ikke skjønne at du vil ha så digre...Skulle gjerne vært en D-cup selv, men er redd for å redusere de. Redd for å få stygge arr...

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg fikk innlegg på 800 ml, byttet ut de gamle som var på 450 ml. Da ble det plutselig mye vanskeligere å finne klær og undertøy. Men jeg synes de de er flotte, selv om de kan være litt upraktiske noen ganger

Skrevet
Jeg fikk innlegg på 800 ml, byttet ut de gamle som var på 450 ml. Da ble det plutselig mye vanskeligere å finne klær og undertøy. Men jeg synes de de er flotte, selv om de kan være litt upraktiske noen ganger

WoW!! det er jo kjempemye.... må være veldig upraktisk. KLarer du å ligge på magen? En venninne har redusert sine, tok bort en kilo på hver og ble et nytt menneske.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg kan jo ligge på magen da, men det er ubehagelig. ligger bare på ryggen eller på siden. Er ganske slit å jogge og trene noen ganger, de er ganske tunge. Men de er ikke sånn spesielt i veien sånn dag til dag. Men det gjelder å ha god støtte da når du driver med fysyisk aktivitet da, bruker en sports topp og en sports bh.

Skrevet
Pleide du å kjøpe bh'er og sånn på  H&M, Cubus, Lindex og Kappahl altså? Fant ingenting i 65 G når jeg var der for noen dager siden. Hun dama som skulle hjelpe bare så rart på meg da jeg spurte...

Nei bh'er kjøpte jeg på LaLina - en undertøysbutikke, mens andre klær ble kjøpt på H&M, Cubus, Lindex og Kappahl.

Gjest Gjest
Skrevet

Ok, takk! Da tar jeg en tur ned dit i morgen jeg! Elsker å shoppe!

Setter stor pris på det altså! Er ikke lett å finne ut av alt sånn selv liksom

Skrevet

Jeg ser du alt har fått gode svar fra Lythande som forøvrig var en av jentene som viste meg vei til La Lina når jeg besøkte dem i Oslo.

65G høres jo sinnsykt stort ut, men det er jo ikke som om en ser ut som Samantha Fox for det. :ler: Men det er ikke lite heller. Du kommer helt sikkert til å få god hjelp på La Lina. Når en har en sånn størrelse som dette, er det utrolig hvor godt det er å endelig få en BH som støtter bysten skikkelig. Det gjør noe med holdningen og kroppsfasongen ens.

Lykke til i morgen. Håper du finner undertøy du liker. :)

Gjest Binna
Skrevet
Jeg sliter med å finne en grei bh etter opperasjon, har målt meg selv hjemme og sånn og bruker 65 G i følge Triumph sin nettside. Er 106 cm rundt brystene og 66 cm målt under brystet, blir det 65 G? synes det høres rart ut. Vanskelig å finne i den størrelsen på nettsidene. De få jeg finner er sånn bestemor typer... Er det noen som vet hvor jeg kan finne noen pene bh'er og forsovet topper i denne størrelsen? Har vært innom h&m og kappahl men finner ikke noe....

www.bravissimo.com

www.figleaves.com

Her finner du BHer i 65G. Du finner ikke BHer i vanlige kles- butikker, det kan jeg love deg.. Jeg måler 76 cm rundt ribbena og 101 rundt brystet, bruker Bh str 70FF, så du trenger vel ca 70G ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...