AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:44 #1 Del Skrevet onsdag kl 19:44 Hei Jeg og en nær venninne bestemte oss for å gå ned i vekt sammen, rundt august 2024. Jeg har vært veldig disiplinert, og streng med meg selv og har derfor gått ned rundt 10 kilo (var 71 kilo, 163 høy), og man kan se forskjellen ganske tydelig. Hun har ikke hatt like stor progresesjon som meg (vi har alle ulike utgangspunkt, og for noen tar det jo lengre tid). Men hun har også bra resultater, og jeg har sagt til henne flere ganger at hun ser kjempebra ut, og at hun gjør en god innsats. Men dette har skapt en stor rift i vennskapet vårt. Hun vil ikke trene med meg lengre, og det har egentlig blitt dårlig stemning. Jeg prøver å ikke snakke for mye om det med vektnedgang, siden hun reagerer negativt på det. Jeg trodde dette skulle være bra for oss begge to, og en mulighet for oss begge to til å kose oss på trening sammen. Hva kan jeg gjøre annerledes, evt hvordan bør jeg hjelpe til i denne situasjonen? Anonymkode: 989bf...f06 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knocks Skrevet torsdag kl 06:16 #2 Del Skrevet torsdag kl 06:16 Lag rom for og møtes på andre arenaer hvor dere begge slapper av, etterhvert ville jeg kanskje spurt direkte om hun synes dette med trening og sånn har blitt vanskelig eller dumt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå