AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:24 #1 Del Skrevet onsdag kl 19:24 Hei, jeg og min mann er godt plassert i middelklassen. Vi sitter nå og planlegger middagen i morgen, men er usikre på hva vi skal velge. Vi fikk lyst til å gjøre et unntak, og bytter herved biff og rødvin med en mer «autentisk» meny. Er det noen konkrete forslag å få, helst av folk som er vant med å feire første mai, og gjerne noe tradisjonelt (ikke TORO). Hva spiser/spiste dere etter toget? Anonymkode: a8cee...3f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:25 #2 Del Skrevet onsdag kl 19:25 Må vel bli noe arbeider-aktig, da. Sild og poteter? Anonymkode: c6d62...0c8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:49 #3 Del Skrevet onsdag kl 19:49 1. mai bør det serves cabaret. Anonymkode: 4dde4...407 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:55 #4 Del Skrevet onsdag kl 19:55 Vi griller alltid etter toget 🌹 Anonymkode: 8d98b...c4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:00 #5 Del Skrevet onsdag kl 20:00 Toget??? Anonymkode: 32fff...c9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet onsdag kl 20:04 #6 Del Skrevet onsdag kl 20:04 Hva med rømmegrøt, spekemat og flatbrød? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:04 #7 Del Skrevet onsdag kl 20:04 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Toget??? Anonymkode: 32fff...c9d Det er vanlig å gå i 1. mai-tog. Anonymkode: 0e3e4...d3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet onsdag kl 20:05 #8 Del Skrevet onsdag kl 20:05 Grille 🔥 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aerox Skrevet onsdag kl 20:08 #9 Del Skrevet onsdag kl 20:08 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er vanlig å gå i 1. mai-tog. Anonymkode: 0e3e4...d3e Vanlig er det vel ikke akkurat... Jeg kjenner foreksempel ingen😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:11 #10 Del Skrevet onsdag kl 20:11 aerox skrev (1 minutt siden): Vanlig er det vel ikke akkurat... Jeg kjenner foreksempel ingen😅 Det sier noe om din omgangskrets. Anonymkode: 8d98b...c4b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:13 #11 Del Skrevet onsdag kl 20:13 Arbeiderne elsker grill. Anonymkode: 9c134...21c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:24 #12 Del Skrevet onsdag kl 20:24 Mange gode forslag her; ser ut som flertallet mener grillmat og da lander vi på det! Passe «arbeideraktig» uten å overdrive. (sild og poteter ex) Tusen takk dere som har kommet med forslag. 💕 Anonymkode: a8cee...3f8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå